Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic C3400

(1/1)

kangaaim:
   Tietääkö joku käykö uudempien lämmittimien kiertoilmapuhaltime t tähän vanhaan.Jännite noin 5-9v,kiinnityksiä voi vähän muutella jos tarvetta.
   Olen kysellyt useammasta paikasta,ei kuulemma enää saa. Savukaasupuhaltimia vielä löytyy tähään malliin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kangaaim - 17.01.2012     kello on 16:32 ---   Tietääkö joku käykö uudempien lämmittimien kiertoilmapuhaltime t tähän vanhaan.Jännite noin 5-9v,kiinnityksiä voi vähän muutella jos tarvetta.
   Olen kysellyt useammasta paikasta,ei kuulemma enää saa. Savukaasupuhaltimia vielä löytyy tähään malliin.

--- Lainaus päättyy ---

Kysyitkö Sarkacaravanista? http://www.sarkacaravan.fi/index.php?p=1_17_Truma-C3400-6000

kangaaim:
     Kyllä olen kysynyt ,ei pariin vuoteen ole ollut saatavana.Myöskin Hyvinkään,Tampereen jaJyväskylän karavanliikeet on sekattu.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kangaaim - 19.01.2012     kello on 20:51 ---     Kyllä olen kysynyt ,ei pariin vuoteen ole ollut saatavana.Myöskin Hyvinkään,Tampereen jaJyväskylän karavanliikeet on sekattu.

--- Lainaus päättyy ---

Ota rohkeasti moottorin pää auki ja katso onko vain hiilet kuluneet. Minulla saattaa olla moottori, kerro minkä väriset johdot siinä on. ;)

kangaaim:
  Olen puhdistanut ja voidellut,sillä menee kesän yli.Sekun on prässäämällä kasattu niin ei varmaan kestä monta kertaa avata.
   Siksi haluaisin uuden moottorin.Sain linkin Tanskaan,yritän saada sieltä. Palaan asiaan ellei onnistu. Kiitoksia!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View