Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Integroitu auto harkinnassa?
Alan:
Mun yksityisviestit on muuttunut tsätiksi.
Ottaisi vielä yhden Italian pojan juppibrändyn tässä, niin jos se korjaantuisi. ;D
Edit: pahoittelut höpötyksistä. Aihe on täyttä asiaa. ::)
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.04.2012 kello on 12:22 ---Jos meinaa autolleen itse tehdä mitään huoltoa niin kannattaa huomioida että useimmat integroidut ovat perin hankalia tee-se-itse miehelle, Camper-lehden koeajossa olleessa Kabessa jos haluaa öljyt katsoa tikusta niin tarvitaan taskulamppua ja peiliä!! :o
--- Lainaus päättyy ---
Tarkalleen en tiedä, mutta luulisin että pärjää ilman mitään jos on taskussa kunnollinen kännykkä. Työnnetään kännykkä sopivassa asennossa koloon, vedetään toisella kädellä tikkua hieman ylös ja otetaan kuva, tai videokuva ja työnnetään tikku takaisin. sitten katsotaan kuvasta öljyn korkeus tikussa.
ihaa:
Höpöttäjä on itse juppi, se valtava linna kesämökkinään, palstan suurimpia integroituja autoja, matkustaa autollaan jatkuvasti, ei välitä teiden suolauksista auton kannalta, ajaa vaan... ;)
Mutta on myös savolainen. :D
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.04.2012 kello on 23:21 ---Höpöttäjä on itse juppi, se valtava linna kesämökkinään, palstan suurimpia integroituja autoja, matkustaa autollaan jatkuvasti, ei välitä teiden suolauksista auton kannalta, ajaa vaan... ;)
Mutta on myös savolainen. :D
--- Lainaus päättyy ---
Täällä toinen Savolainen Fiilis-mies,röpöttelen pienellä ja vanhalla Fiiliksellä kesät,välillä nyrkit "paskassa",mutta aina on kotia päästy!! Ja en ole juppi,ainoastaan juntti !! ;D ;D
hartsakoski:
Täältä ilmottautuu paskanyrkki.Täytyy myöntää että ehkä nautin noiden vermeiden kunnostuksesta ja tuunailusta enemmän kuin liikkumisesta.Mitä hankalamman homman saan selvitettyä,sen suurempi onnistumisen ilo.Itse teen myös talossa kaikki työt,niin lvi,muuraus,laatoitus kuin pihanrakennuksen.Sä hkötyöt toki tarkastaa alan luvat omaava ammattilainen.Ylipä änsä luen todella paljon tekniikkaan liittyviä juttuja,niin auto-kuin raksahommiin liittyviä.En tiedä lienenkö jotenkin poikkeusyksilö,kun vävyt ja kaverit ihmettelee,että miten sä nämä kaikki osaat.Tämä ei ole mitään itsekehua,uskon että tällä saitilla on monta samanlaista kaveria.Suurin syy lienee tähän itseopiskeluun-ja tekemiseen kuitenkin laiha lompsa.Lisätäämpä vielä,että ymmärrän edellä olevan juppi/paskanyrkki-keskustelun osittain huumoriksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta