Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Integroitu auto harkinnassa?
Rakentelija:
Hymerin integroitu jonkin verran paranneltu hyvin tarkenee avojaloin istuskella etupenkeilä enimmillään ollu -40 astetta. Ollaan autossa talvella yli 40 yötä. Kannattaa ottaa tuulilasi vakuutus.
ihaa:
Jos meinaa autolleen itse tehdä mitään huoltoa niin kannattaa huomioida että useimmat integroidut ovat perin hankalia tee-se-itse miehelle, Camper-lehden koeajossa olleessa Kabessa jos haluaa öljyt katsoa tikusta niin tarvitaan taskulamppua ja peiliä!! :o
Turhan Höpöttäjä:
Se voi olla Kabe. Mutta jos laittaa kulkimeen Kaben verran rahaa, niin se kaveri ei kurki konepellin alle, vaan paskanyrkit on sitä varten. Kabemies liikkuu villatakki hartioilla. :D :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 13.04.2012 kello on 20:10 ---Se voi olla Kabe. Mutta jos laittaa kulkimeen Kaben verran rahaa, niin se kaveri ei kurki konepellin alle, vaan paskanyrkit on sitä varten. Kabemies liikkuu villatakki hartioilla. :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Sie et ymmärrä. Moni laittaa autoon kaiken, mitä irtoaa, ja yrittää sitten tehdä kaiken mahdollisen itte. Nostavat vielä sille "paskanyrkille" hattua, kun se osaa tehdä asiat, kysyvät neuvoa ja ovat jopa taidoille kateellisia.
Mutta hyvä juppipuheenvuoro pitkästä aikaa, kiitokset siitä. ;D
Vaan oikeasti uskon, että taitava ammattimies ei nimitä itteensä paskanyrkiksi. Hyi helkutti. Kyllä se on jotain ihan muuta.
Turhan Höpöttäjä:
Paskanyrkki on joka osaa. Kun seurataan keskusteluja, moni kysyy (myös paljon rahaa kulkimeensa laittanut) paljonko maksaa, esim. jakohihnan vaihto, missä vaihto halvimmalla, kun vaihto ei kummoinen itse homma ole. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta