Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Orgin vaaka

(1/2) > >>

moon:
Montako painontarkkailijaa orgissa on? Keväällä 2010 infossa oli käynnissä suurin pudottaja- kisa ja ainakin osa siitä sakista näkyy tännekin rantautuneen. Infosta löytyy vieläkin painotaulukot varvaskuvineen  ;D

sipu:
täällä nousi räpylä ....ja miljoona kiloa jo tiputtanut elämäni aikan....mut enään puuttuu vaan hm.... sekos laskuist ;D ..mut ikuisuus projekti on tuo urakka ...vaikka saakin tiputetux kivastikin niin elo on vaan sellast ,et ei huomaakkaan ,kun jo tulut takas korkojen kera ..mut uus vuos ja uudet kujeet uus startti painonpudotukseen uudella puhdilla tai oikeastaan uusi elämän muutos ... itse jätin niit hiilareit pois ja se passaa tähän kroppaan oikein hyvin :)

lasiseppa:
Marraskuu 2009 131kg :'(  Marraskuu 2010 116kg :-[   TAVOITETTA VIELÄ JÄLJELLÄ RIITTÄVÄSTI ( 90kg ).
Paljon nälkäisiä iltoja mutta myös kevyempää oloa, suosittelen kuitenkin kaikille. 

JPVäisänen:
Kyllä pitää painoa tarkkailla ja jouluntienoon ylensyönnin aiheuttamaa pöhöä pittää yrittää pakistaa ulos nytten.Suolasen (ylen)syönti aiheutti sen että kun oon vähän semmosta tyyppiä että aineenvaihdunta on mitä on niin paino nous yhtäkkiä liki 6kg..niistä oon saanu pari pudotettua pois.Tässä nyt sitte kärvistellään :)

migel:
Peili saunassa kertoo meillä totuuden ;D ;D ;D(välillä aika karmea...)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View