Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Adria Classica 663 UK kysymyksiä

<< < (4/5) > >>

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 17.01.2012     kello on 17:57 ---
Jäätyykö romut kiinni sängyn alle?

Oli pakko nakata.   :D

--- Lainaus päättyy ---

En oo moista huomannut katokku on tehty sellaset ilmasolat.. Varphaat meinaa vaan puskassa paistua, kun on sulut täysin auki!  ;D ;D  En voi ikävä kyllä moittia tuota nesteellä toimivaa lämmitystä.  :( :)

Janos:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 17.01.2012     kello on 17:56 ---Missähän vuosimalleissa liikutaan?

--- Lainaus päättyy ---

Tää mun romu on -04 (Scandinavian edition)

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 17.01.2012     kello on 20:02 ---En oo moista huomannut katokku on tehty sellaset ilmasolat.. Varphaat meinaa vaan puskassa paistua, kun on sulut täysin auki!  ;D ;D  En voi ikävä kyllä moittia tuota nesteellä toimivaa lämmitystä.  :( :)

--- Lainaus päättyy ---

Vakavissaan, onhan se nestekiertoinen ehdottomasti käytännöllisempi ja en löydä sähköisestä mitään parempaa puolta, paitsi:

Saa pidettyä 4 asteen lämpötilaeron ulkoilmaan nähden, jota harrastan kun lämpötila pyörii nollan korvilla.

Jos saisi valita, niin ottaisin nestekiertoisen.

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 18.01.2012     kello on 09:03 ---Tää mun romu on -04 (Scandinavian edition)

--- Lainaus päättyy ---

663 UK ?

Jos näin, niin taitaapi olla ykkösenä listalla.

Janos:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 18.01.2012     kello on 16:40 ---663 UK ?

Jos näin, niin taitaapi olla ykkösenä listalla.

--- Lainaus päättyy ---

Eikun tää on vaan pikkukoppi 563 UK.
Ja tosiaan siihen ulko-oven eteenkin (sisäpuolelle  :D) kaipaisi lämmitystä... Pitänee laittaa itse.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View