Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Org:n kevätreffit Telarannassa 4.-6.5.2012

<< < (11/33) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: pentti - 13.02.2012     kello on 15:36 ---Sekavaltahan tämä nyt vähan näyttää,mulle on sama jos vaan tuo emäntä on vapaa. Hyvä olla kotona mutta
kylillä parempi. On kai sen verran ilmoittautumisen ja tapahtuman valissä, pari viikkoa
tapaavat saada 3 viikon työvuoro listat.

--- Lainaus päättyy ---
Joo ei tämmösestä päivämäärä hommista ruveta vääntämään ;)Päivämäärä pidetään mut paikka vielä auki??

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 13.02.2012     kello on 15:41 ---Joo ei tämmösestä päivämäärä hommista ruveta vääntämään ;)Päivämäärä pidetään mut paikka vielä auki??

--- Lainaus päättyy ---
Keuruu,Telaranta??? Minun ehdotukset :D

pentti:
EI mulla päivän määrästä,jäitä hattuun. Jos ei päivä käy mulle jään pois !!!!!

AV64:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.02.2012     kello on 14:22 ---Pieni ristiriita näkyisi olevan. Kannattaisi varmaan ottaa asia haltuun mahdollisimman pian, kun tahtoo asian pyörittely edestakaisin vain johtaa koko hyvän hankkeen latistumiseen.

Pitäkää kahdet treffit, mutta eri aikoina ja sen verran aikaa väliin, etteivät syö toisilta osallistujia. Silloin varmasti kaikki olisivat tyytyväisiä.

--- Lainaus päättyy ---
pesen käteni tästä sopasta, laitoin vain äänestyksen alkuun ja tuloksen perusteella ilmoitin missä ja koska on treffit.
mulle sama missä on. :D

Alan:
Mun tarkoitus oli ja on vain vilpittömästi edistää teidän treffien toteutumista, kun itse vähemmän todennäköisesti olen osallistumassa.

Jos olisin osallistumassa, niin minusta tuon äänestyksen pitäisi ratkaista, sillä siinä on isoin joukko saanut sanoa mielipiteensä. Toiset treffit sitten toiseen aikaan ja eri paikkaan, voi vikkelimmät ristoreippaat osallistua molempiin!  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View