Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Org:n kevätreffit Telarannassa 4.-6.5.2012
ihaa:
Hiukkasen sekavaksihan tämä nyt on mennyt, äänestyksen tulos ja sitten tämä lopullinen sijoituspaikka eivät olekkaan sama, toki ymmärrän Onnevaa jos hän sitten olikin tämän treffien alullepanija ja sen jälkeen tuotiin tuo äänestys...mulle sama, 300 tai 400 km, lomailua joka tapauksessa mikäli pääsee lähtemään.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.02.2012 kello on 13:04 ---Hiukkasen sekavaksihan tämä nyt on mennyt, äänestyksen tulos ja sitten tämä lopullinen sijoituspaikka eivät olekkaan sama, toki ymmärrän Onnevaa jos hän sitten olikin tämän treffien alullepanija ja sen jälkeen tuotiin tuo äänestys...mulle sama, 300 tai 400 km, lomailua joka tapauksessa mikäli pääsee lähtemään.
--- Lainaus päättyy ---
oiskin kivaa nähdä oikke kasvotusten ... :)
ihaa:
Juu oliskin ekat treffit. ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.02.2012 kello on 13:04 ---Hiukkasen sekavaksihan tämä nyt on mennyt, äänestyksen tulos ja sitten tämä lopullinen sijoituspaikka eivät olekkaan sama, toki ymmärrän Onnevaa jos hän sitten olikin tämän treffien alullepanija ja sen jälkeen tuotiin tuo äänestys...mulle sama, 300 tai 400 km, lomailua joka tapauksessa mikäli pääsee lähtemään.
--- Lainaus päättyy ---
Kui nii "hiukkasen" :D. Alkuperäinen päätös Turun messutapaamisessa oli Telaranta 4-6.5. Siellä ei ollu mitään vääntöä asiasta.
hronkko:
Moi,
Itse ainakin olen jo merkannut tuon päivämäärän kalenteriin, innolla odotan että missä se sitten järjestetään.
- Harri
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta