Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Talvi tuli viimein ja ketjut alle

(1/3) > >>

Vesseli:
Eilen satoi viimein lunta niin, että tie ja piha piti aurata. Autoon piti laittaa ketjut alle, että pääsee aamulla pihasta ylös tielle. On vähän kinkkinen pätkä, kun on koko pätkä nousua ja tie kääntyy 180 astetta. Vauhtia ei saa ja takapää kulkee eri raiteella kuin etupää. Itsehän olen paikan valinnut, joten en valita, ja on nuo ketjut niin helppo laittaa alle ja ottaa pois.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Susjraja - 10.01.2012     kello on 22:59 ---........ ja on nuo ketjut niin helppo laittaa alle ja ottaa pois.

--- Lainaus päättyy ---

Mitkä, minkä hintaiset ja mistä?

Kas kun olen ajatellut hankkia varmuuden vuoksi tuollaiset, koska ajelen kitkoilla.

Vesseli:
Ensin ostin Biltemasta, mutta ne menivät heti päreiksi. Sain takuuseen uudet, mutta niille kävi samoin. Sitten ostin Motonetista, olisivatko maksaneet 30... 40 €. Ovat jo käytössä toisessa autossa, mutta olen niitäkin pari kertaa paikkaillut.

jus66si:
Meillä on samanlainen "kanttipiha". Hymerillä (etuveto) lähetään aina talviaikaan pers-eellä mäki ylös. Hyvin menee. Alussa kun yritin etuperin, ei toivookaan.

Kait kohta tarvii hankkia Pan wagen ja tehdä siitä matkailuauto ;D
On tuo lumitilanne aika runsas nykytalvisin ollut.

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si - 18.02.2012     kello on 14:05 ---Meillä on samanlainen "kanttipiha". Hymerillä (etuveto) lähetään aina talviaikaan pers-eellä mäki ylös. Hyvin menee. Alussa kun yritin etuperin, ei toivookaan.

Kait kohta tarvii hankkia Pan wagen ja tehdä siitä matkailuauto ;D
On tuo lumitilanne aika runsas nykytalvisin ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole edestä kuopiva kovin kummoinen matkailuautona. Jos on perästä työntävä ja vielä paripyörillä oleva matkailuauto niin melko paha paha paikka saa olla, että ongelmia tulee. Samoin jos kesällä yrittää venettä nostaa tahi laskea etuvetoisella niin helposti käy ärräpäät, itku kuin hampaiden kiristys.
Eräällä kaverilla oli taannoin fiiualustaisessa hobbyssä kaksi vetokuulaa, toinen normaalisti perässä ja toinen pikakiinnitteinen keulassa puskurin alla ja sillä homma jo toimi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View