Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sähköä jakoon

(1/2) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis -  9.01.2012     kello on 19:30 ---On tainnut ohjeen suunnittelija ajatella vain kerros- ja rivitalojen parkkipaikkoja, sekä tiukkaan rakennettua Ok aluetta. Tukesin sivulta. "Lämmityspistorasian a ei saa käyttää rakennuksen sisällä tai kerrostalon parvekkeella olevaa pistorasiaa".  Mulla on autokatos jossa yhdellä sivulla kaksi aukkoa. 4 tuumanen parru keskellä pystyssä tukemassa kattoa. A-auton puolella yli 3metriä korkea oviaukko ja ha puolella 225cm. Siinä välitolpassa pistorasia sisäpuolella. Tuon ohjeen mukaan sitä ei saa käyttää. Jos sen siirtäisi ulkopuolelle niin jopa olis ok.

--- Lainaus päättyy ---
No entäs toisinpäin..?
http://media.riemurasia.net/albumit/m10002/normal_sahko.jpg

K.E.V:
Tuon ylläolevan "Joken" tekijä kun on vaihtanut "Virtasen" Hagertiksi , unohtanut oikean fontin  :o

kimi:
Nyt en ymmärrä tätä siirtoa. Tuo huumori ei minua kyllä haittaa vaikka se kohdistuu erääseen kansanryhmään, mutta kyllä Hiekkalaatikko olisi mielestäni ollut sopivampi paikka tuolle kuvalle.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  9.01.2012     kello on 20:38 ---Nyt en ymmärrä tätä siirtoa. Tuo huumori ei minua kyllä haittaa vaikka se kohdistuu erääseen kansanryhmään, mutta kyllä Hiekkalaatikko olisi mielestäni ollut sopivampi paikka tuolle kuvalle.

--- Lainaus päättyy ---

Tuli toive siirtää ko. juttu pois asiaketjusta, eikä tässä sinänsä kinasteltu eikä riidelty, vaan aihe vain ei sopinut alkuperäiseen ketjuun. Joten katsoin että takkahuone on soveliain paikka tämmöiselle.

Weicco:
Tämmösellekkö :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View