Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Koiruiden kanssa ravinteliin
99:
On näköjään laki muuttununna.
No, itse olen tyytyväinen että voi käydä koiran kanssa terassilla, tai ehkä burgerilla." Oikeaan" ravintolaan en ehkä kuiteskaan menisi..
http://yle.fi/alueet/helsinki/2012/01/koirien_porttikielto_kumottiin_3145176.html
vippe:
Terassilla ollaan jo ennenki käyty, mut ei tuls miälee mennä mihinkää alacarteraflaan koirude kans..joku roti..
Onneva:
Hyvä, että laki muuttuu suvaitsevammaksi.
Eiköhän koirat ja allergiset mahdu samalle terassille, kuten samalle jalkakäytävällekin.
Sisätilat sitten toinen juttu. Ravintoloitsijahan voi edelleen valita asiakkaansa, siis koirien suhteen. Toisaalta koirien omistajana kuljetan mukana vaatteissani huomattavan määrän koirien hilsettä ja karvojakin. Pitäisiköhän minutkin siirtää ulkoruokintaan 8)
Pekka:
Amsterdamissa valitsen ravintolan jossa on kissa tai useampi. Ei sitten ole hiiriä.
Suomessa saa kyllä ravintola päättää pääsekö koirat sisälle.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 8.01.2012 kello on 20:32 --- Suomessa saa kyllä ravintola päättää pääsekö koirat sisälle.
--- Lainaus päättyy ---
Ja asiakaskin saa valita meneekö ravintolaan missä koiria ;D Itse en mene. En vihaa koiria, parin kaverin koirat on ylimpiä ystäviäni. Myös ilmeiseti koirien mielestä minä ::) En vain ravintolassa ole mitenkään kaipaavainen koirille. Taas tuolla mualimalla on melkein jokainen ulkoravinteli täynnä kissoja, yrittää syliin, pummaa ruokaa jne. Ei jotenkin maistu. Oma kissavainaa kerjäsi myös, mutta oli yksin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta