Nämä on taas niitä ikuisuus-kysymyksiä,niin on monta mieltä,kuin on miestäkin (unohtamatta kauniimpaa sukupuolta),jokainen löytää varmasti omaan käyttöön soveltuvan matka-mökin !!!!!
Ostetaahan sitä kesämökkejä, veneitä, moottorikelkkoja, moottoripyöriä, avoautoja tai käydään ulkomailla lentokoneella useamman kerran vuodessa, kaikkeen saa rahaa menemään ja kaikki nuo käyvät harrastuksista.
Kaikkien kaveri Sr.
Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Ostetaahan sitä kesämökkejä, veneitä, moottorikelkkoja, moottoripyöriä, avoautoja tai käydään ulkomailla lentokoneella useamman kerran vuodessa, kaikkeen saa rahaa menemään ja kaikki nuo käyvät harrastuksista.
Totta. Olen ajatellut asian silleen, että rahaa pitää jäädä matkailuvälineen käyttöönkin sekä muihin harrastuksiin.
Auto caravaanarille. Vaunu kausipaikkalaisille. Syyt löytyy jo edellisistä kirjoituksista, jos ei löydy, niin kerrotaan lisää.
Mihis mä kuulun kun olen vaunun kanssa liikkunut yli 200.000 km yli 20 vuoden aikana. Naurettavaa karsinointia ihmiseltä mikä ei taida tietää asiasta edit Ensi kesänä Romania ja Bulgaria, Toivottavasti ei kukaan tule mukaan
Jep, omalla porukalla mennään mekin, vaikkei yhtään haittaa, jos suomalaisiin maailmalla törmäisikin. Muistan 2002 syksyllä, kun juteltiin suomalaisen setämiehen kanssa Chiavarissa Italiassa ja seuraavana päivänä ajeli vaunun kanssa vastaan Pisan ruuhkassa. Kerettiin ikkunasta jotain huudella.
Suomessa näkee noita ryhmäajoja usein, ranskalaiset ja italiaanot ei uskaltaudu tänne villiin pohjolaan kuin porukalla, sakemannitkin monesti niin tekee.
Edit: no menipä off topiciksi... vaan onnistuu matkailu vaunullakin.