Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuvaunusta vaihto autoon mietityttää
Freemmanni:
Uskoisin että vaunupuolelta löytyy vaanareita, jotka "ei koskaan" edes miettisi m- autoon siirtymistä. Olen sitten sen toisen linjan puhdas kannattaja kun en ole koskaan edes hinannut vaunua n. 35 v m-autoilu-uran aikana, enkä voisi kuvitella itseäni ja vaimoani vaunuilijana. Lapsetkin pääsivät suoraan m- auton kyytiin hyvin nuorina jo. Hyviä vetureita kyllä olisi ollut lähes 30 v ajan mm. Sitikan CX:ää ja nyt XM 3 l V6 myllyllä ja peräkoukulla. Löydät paljon aiheesta alan laudoilta esim. hakusanoilla "matkailuvaunu vai -auto" tai vastaaavia. Siis sen lisäksi mitä tänne kirjoitetaan. Muista kuitenkin hankkia kokemuksia m- autoista ennenkuin ostat oman, koska muiden mielipiteet on vaan muiden mielipiteitä ;)
tapani pokkinen:
Ollut vaunuja ja nyt autoja. Matkailuauton eduksi laskisin ennenkaikkea helppouden ja mukavuuden. Toinen seikka on kun olen pikkusta hullumpi kalamies sekä vielä seinähulluakin hullumpi saunamies ja tahdon kuljettaa omaa saunaa mukana. Ja siinä saunaperäkärryn päällä keikkuu usein se soutuvenho. Silloin tällöin auton perässä on hiukka suurempikin vene ja se rajaa autoon takavedon,,,(nostot ja laskut heikommillakin luiskilla), etuvedossa voi toisin asentaa toisen vetokoukun myös keulapuskuriin))),, joka paripyörin mahdollistaa hyvän etenemiskyvyn lumisillakin metsäautotiellä.
Turhan Höpöttäjä:
Auto caravaanarille.
Vaunu kausipaikkalaisille .
Syyt löytyy jo edellisistä kirjoituksista, jos ei löydy, niin kerrotaan lisää. :D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 23.01.2011 kello on 19:05 ---Auto caravaanarille.
Vaunu kausipaikkalaisille .
Syyt löytyy jo edellisistä kirjoituksista, jos ei löydy, niin kerrotaan lisää. :D
--- Lainaus päättyy ---
Mihin kastiin mä sitten kuulun, kun mulla on vaunu ollut kohta 36 vuotta, eikä ole kausipaikkaa? Olenko jotenkin poikkeava, varsinkaan kun m-autoa en osta.
ihaa:
Tuon minäkin tahtoisin tietää äänestyksen kautta että miten monella vaunuilijalla vaunu on liikenteessä tai kausipaikalla.
Leirintäalueilla olevat kausipaikkalaiset näen ennemmin mökkiläisiksi kuin vaunuilijoiksi. En minä koe enää olevani motoristi kun ajan hyvien kelien aikaan työmatkat ja ajelen pojan kanssa jokusen sata kilometriä kesässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta