Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkailuvaunusta vaihto autoon mietityttää

<< < (7/22) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 23.01.2011     kello on 20:42 ---Totta. Olen ajatellut asian silleen, että rahaa pitää jäädä matkailuvälineen käyttöönkin sekä muihin harrastuksiin.

Niinku asuntolainan maksuun. >:(

--- Lainaus päättyy ---

On sulla ihme harrastukset ;D ;D ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 23.01.2011     kello on 20:42 ---Mihis mä kuulun kun olen vaunun kanssa liikkunut yli 200.000 km yli 20 vuoden aikana. Naurettavaa karsinointia ihmiseltä mikä ei taida tietää asiasta  ;D
edit Ensi kesänä Romania ja Bulgaria, Toivottavasti ei kukaan tule mukaan  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Sinä olet matkailuvaunuilija, et asuntovaunuilija.  :D

moon:
Joo... meillä vaunu. Finanssipoliittises ti järkevämpi meille. Tosin sitten KUN aikaa on oikeasti, meille tulee auto. Adria 707SG olis tämän hetkisistä sellainen just passeli.

P*skapuhetta että vaunut on kausipaikkaisille. 3viikkoa, 3000km, vaunu perässä jne. Meitä ei saa happanemaan samalle alueelle millään opilla kovin moneksi yöksi. Olen sitä mieltä, että jos renkaat on alla niin se on tarkoitettu liikkumaan.

ose:
7000 km tuli ajeltua vaunu perässä viimevuonna. Tuskin olisin ajanut matkailuautolla matkailuajoja yhtään enempää. Vaunu on kausipaikalla mutta liikahtaa taas pian.

jorma:
Kyllä näin kaupunki(tampere)lomalla auto on kyllä oiva peli, sujuu monet asioiden hoidot mallikkaasti.Sitten taas kun oikealle retkelle lähdetään(pikapuoliin pohjoiseen) niin ilman muuta vaunu koukkuun ja menoksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View