Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä kädenvääntöa orgin ja infon välillä???

<< < (8/10) > >>

Alan:
Minusta nämä kaikki vertailuketjut olisi voinut jättää avaamatta ja vastakkainasettelut tekemättä. Näin jälkiviisastellen.

Kirjoitin muutakin, mutta pyyhin pois. Jatketaan rauhassa - tämä on hyvä foorumi.

Ylläpito:
Olen paria viestiä hieman muokannut korrektimmaksi, sekä poistanut viestin jossa huomautettiin (syystä) ei niin asiallisesta keskustelusta.

Sovittaisiinko että oltaisiin diplomaattisempia näissä asioissa, kolikoilla kun on kääntöpuolikin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ylläpito - 27.01.2011     kello on 20:50 ---Olen paria viestiä hieman muokannut korrektimmaksi, sekä poistanut viestin jossa huomautettiin (syystä) ei niin asiallisesta keskustelusta.

Sovittaisiinko että oltaisiin diplomaattisempia näissä asioissa, kolikoilla kun on kääntöpuolikin.

--- Lainaus päättyy ---

Minun puolesta kiitos. ;)

sipu:
yritän olla kauniisti ...jos lipsuu niin kertokaa suoraan äkkiä , jotta voin pestä suuni saippualla ja olla taas nätisti  ;)

RR:
Varmaan täällä on jonkin sortin kuherruskuukausi menossa, ja kohta karkaa mopo ainakin joillakin hanskasta. Sen jälkeen moderaattoreilta kysytään malttia ja ymmärrystä, tekee mitä vaan ja yksi jos toinenkin hermostuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View