Matkailukeskustelut > Lappi
Lapin lumo
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.09.2012 kello on 19:28 ---Täällä ylhäällä oleminen kannattaa aina! :D
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D
RR:
Jää näköjään minultakin Pohjonen tänä vuonna näkemättä.
Viime kesänä tuskastuin siihen jokailtaiseen sängyn tekemiseen sohvaryhmästä. Syksyllä ajoin auton talliin ja ajoin keulasta n. 2 metrin matkalta katon pois. Rupesin mallailemaan siihen mieleistä alkovia ja sain uuden sisäkaton tehtyä vanerista ja siihen päälle uretaanit taivutettua.
Sitten sattui mieleinen lähes alkuperäiskuntoinen rintamamiestalo sopivaan hintaan kohdalle ja sen jälkeen ollaan väsätty sitte tätä.
Lievähkön työuupumus jo melkein selätettynä olen nyt lasikuiduttanu sitä kattoa ja olen jo melkein oppinut senkin homman. Kohta rupeaa olemaan pohjat topcoattia vaille, työnteko vaan häiritsee harrastamista. Sittehän sitä pääsee jo hetikohta punkan tekoon, mutta tuskimpa se auto tämän vuoden puolella reissukunnossa on.
Weicco:
Kova on projekti miehellä. Jaksamisia Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 15.09.2012 kello on 20:34 ---Jää näköjään minultakin Pohjonen tänä vuonna näkemättä.
--- Lainaus päättyy ---
Harmi... :(
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 15.09.2012 kello on 20:34 ---Viime kesänä tuskastuin siihen jokailtaiseen sängyn tekemiseen sohvaryhmästä. Syksyllä ajoin auton talliin ja ajoin keulasta n. 2 metrin matkalta katon pois. Rupesin mallailemaan siihen mieleistä alkovia ja sain uuden sisäkaton tehtyä vanerista ja siihen päälle uretaanit taivutettua.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä minkäänlaisia kuvia oo näkyny! :o
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 15.09.2012 kello on 20:34 --- tuskimpa se auto tämän vuoden puolella reissukunnossa on.
--- Lainaus päättyy ---
Hopi hopi! :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 15.09.2012 kello on 20:34 ---Jää näköjään minultakin Pohjonen tänä vuonna näkemättä.
Viime kesänä tuskastuin siihen jokailtaiseen sängyn tekemiseen sohvaryhmästä. Syksyllä ajoin auton talliin ja ajoin keulasta n. 2 metrin matkalta katon pois. Rupesin mallailemaan siihen mieleistä alkovia ja sain uuden sisäkaton tehtyä vanerista ja siihen päälle uretaanit taivutettua.
Sitten sattui mieleinen lähes alkuperäiskuntoinen rintamamiestalo sopivaan hintaan kohdalle ja sen jälkeen ollaan väsätty sitte tätä.
Lievähkön työuupumus jo melkein selätettynä olen nyt lasikuiduttanu sitä kattoa ja olen jo melkein oppinut senkin homman. Kohta rupeaa olemaan pohjat topcoattia vaille, työnteko vaan häiritsee harrastamista. Sittehän sitä pääsee jo hetikohta punkan tekoon, mutta tuskimpa se auto tämän vuoden puolella reissukunnossa on.
--- Lainaus päättyy ---
Puuhastella pitää, ompahan sitten muusta turhuudesta pois. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta