Oletkos kokeillut siinä "savupirtissä" jäämeren antia !!
Kokeiltu on vaikka mitä ja joku on jopa antanutkin

Oletkos kokeillut siinä "savupirtissä" jäämeren antia !! Kokeiltu on vaikka mitä ja joku on jopa antanutkin ![]() Sähkötupakan polttaminenkin vähenee. Muutenkin on mennyt mukavasti.
Voimia vaan kaikille lopettaneille ja intoa lopettamista harkitseville. Tässä yksi linkki. http://www.stumppi.fi/portal/etusivu Juu, kannattas lopettaa jottei lomat pala.
Mites on tupakkalakot pitäneet?
Mites on tupakkalakot pitäneet?Mitään lakkoa, kun lopetettu. Tosin isäntä vetelee toisinaan sikaria..itekki oon maistanu, mut vaan parikertaa henkoseen ja poskureita loput..ei oo mun juttu sekään.. Eli vuosi kohta ilman körssiä ![]() miljoona peukkua
kaikille jotka olette saaneet lopetettua todella hienoa loistavaa ja upeeta ![]()
Lopetin 2007 kesällä, aivoinfarktin jälkeen eikä ennee tee mieli.....
Tupakan olen lopettanut monta kertaa. Ensimmäisellä kerralla purukumilla. Seuraavaksi sitten purukumin ja laastarin yhdistelmällä. Aina olen vain sortunut kännissä tupakkaan ja monen vuoden lakko on päättynyt. Viime syksynä hommasin sähkötupakan ja siihen loppui tupakan poltto. Aski on vieläkin auton hanskalokerossa ihan vain siltä varalta, että jos sortuu. Olin jo unohtanut koko askin kunnes kaivoin jotain papereita lokerosta. Eipä voi olla helpompaa tapaa lopettaa kuin E-savuke.
Vihjeenä esim. Turun suunnalla majaileville karavaanareille, että Motonetin lähellä on E-savukemyymälä, jota pitää nyt jo lähes kaveriksikin tullut heppu. Firman nimi on Elektrosavu ja netistä löytyy kotisivut. Auttaa erittäin mielellään aloittelijaa laitevalinnassa ja neuvoo myös nikotiinien ostossa ulkomailta. Jos omistaa luottokortin onnistuu nesteiden tilaaminen helposti ulkomailta. Myymälästä saa nikotiinittomia nesteitä. Myymälän asiakkaista on iso osa eläkeikäisiä ihmisiä, jotka ovat lopettaneet vuosikymmenten tupakoinnin sähkösavukkeen avulla. Rohkeasti vaan Teron juttusille jos tupakoinnin lopettaminen kiinnostaa. Tämä ei ollut maksettu mainos, eikä edes pyydetty vaan haluan auttaa niitä jotka tuskailevat kiristyvien tupakkasäännösten keskellä ja eivät oikein tunne nettitilaamista omakseen. 2007 lopetin enkä ole henkostakaan vetäny minkäänmoisesta savukkeesta tahi piipusta. Alotin 14-vuotiaana sauhuttelun.
Lopetuspäivä on heleppo muistaa kun oli isäni 70-vuotis synttäripäivä ![]()
Vakituisen tupakoinnin olen lopettanut noin 20 vuotta sitten jota kesti ainakin saman verran. Mutta joskus ostan askin pikkusikaareita ja vedän oikein kunnon "persesauhut" (istun kannonnokkaan)
Kyllä on hyvää ja taas menee kuukausi tai kolme neljäkin, ennen kun ostan seuraavan asakin. Vakituisen tupakoinnin olen lopettanut noin 20 vuotta sitten jota kesti ainakin saman verran. Mutta joskus ostan askin pikkusikaareita ja vedän oikein kunnon "persesauhut" (istun kannonnokkaan) Senkin nautiskelija ![]() Tuohon kun ite pääsin
Senkin nautiskelija Tämä on kyllä hyvä kun sen saa näin toimiin. Vaimo tuo myös minulle kaupasta sen askin jos pyydän. Ei pidä pahana, muuta joskus illalla sanoo että taas haiset sikaarille ![]() |