teki mieli tupakkia tänään vaan unohdin sen kokonaan, oli muita tärkeämpiä mielessä....taas voitin mieleni 

|
teki mieli tupakkia tänään vaan unohdin sen kokonaan, oli muita tärkeämpiä mielessä....taas voitin mieleni
![]() Mä alotin maanantaina sähkötupakalla polttelun. Hienosti korvaa tupakan ja nuuskan. Enklannista tilasin satsin erimakuisia nesteitä sekä aloituspaketin johon kuuluu pari laadukasta sähkötupakkaa koteloineen yms.
Tässä vähän kannustinta Tulos Olet polttanut 12 480 askia, 249 600 savuketta. Ne ovat maksaneet nykyrahassa 64 900 €. Jos sijoitetulle pääomalle laskee 4,5% vuotuisen tuoton, olisit nyt 181 500 € rikkaampi ilman tupakointia. Tupakoinnin seurauksena elinaikasi on lyhentynyt noin 8,0 vuotta. teki mieli tupakkia tänään vaan unohdin sen kokonaan, oli muita tärkeämpiä mielessä....taas voitin mieleni Terve! Kokkeileppa varsin selän puolelta, siitä vyötäröstä ylöspäin lapaluien välistä niskaan asti. Eikö vain siellä ala tuntua semmonen kova kuhumuinen ruoto... se on SELKÄRANKA. Tsemppiä ![]() Terve!No helekkari sekö joka joustaa ja on kuin palamun varsi eikä katkia ihan helepolla... ![]()
Vanha viisaus!! Tupakka on vaarallista!!!
![]() Yhtään ei pelota poltella sähkötupakkaa. Jos noita kaikkia lehtijuttuja rupee pelkäämään, niin elo muuttuu ikäväksi.
Tuo sähkötupakan polttaminen ei tule jatkumaan samalla tavalla kuin savukkeiden polttaminen. Uskoisin että siitä pääsee eroon tämän kevään aikana. Ja se oli tarkoituskin. Hyvää jatkoa kaikille lopettamisen kanssa painiville. ![]() Tsemppiä kaikille lopettaneille! Mulla ei tee vieläkään mieli tupakkia, sähkötupakkia, nikotiinipurkkaa eikä mitään nikotiiniin verrattavaa ..
Tsemppiä kaikille lopettaneille! Mulla ei tee vieläkään mieli tupakkia, sähkötupakkia, nikotiinipurkkaa eikä mitään nikotiiniin verrattavaa .. Hip, hip, huraa..... Ja muille kannustusta ja taistelutahtoa. Tupakka jos mikä on aivan täysi turhake! ei mitään sellaista josta olisi hyötyä immeiselle! joskun sitä vaan on hieman turhamainen
![]() tuo rahaan vetoaminen
ei auta ainakaan minuun yli 10v ilman tupakkii ja edelleen lompakossa anoreksia ![]() Ja riskinsä näyttää olevan myös sähkösavukkeessa.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/suussa-rajahtanyt-sahkotupakka-vei-hampaita-ja-palan-kielta/art-1288449400937.html |