rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen  (Luettu 68533 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #210 : 12.12.2014 kello on 17:56 »
    Hyvältä vaikuttaa!! mukava lukea niistä jotka on sen tajunneet ja ymmärtäneet jotta joutavasta on hyvä päästä eroon tahi ainaski vähentää ! onhanse hyvä veron tuotto valtiolle kun savua hengittää ..näistäkin asioista saadaan useita erillain ajattelevia leirejä aikaiseksi jos vain halutaan, niinkuin mistä asiasta tahansa     :-\

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:49
    • Kainuu
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #211 : 12.12.2014 kello on 17:59 »
    Laitanpa minäkin kommenttia 40 vuoden tupakointikokemukse lla joista ainakin 10 viimeistä pari askia päivässä. Nyt on reilu kaks kuukautta mennyt sähkötupakalla ja yllättävän helposti, ei olisi meikäläisellä onnistunut ilman kyseistä korviketta ja kuka tietää vaikka tuostakin pääsis joskus eroon.  Sitä en osaa sanoa onko terveellisempää vai ei enkä ala siitä paasaamaankaan kukin tekee kuten haluaa. Toki vielä plussapuolena rahaa ei mene kuin neljäsosa mitä röökiin.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    « Vastaus #212 : 12.12.2014 kello on 18:05 »
    Olen polttanut vuosikaudet askin päivässä, mutta nyt totuttelen vähentämään ennenkuin lopetan kokonaan. Nyt menee noin 12 päivässä. Tänäänkin tähänmennessä mennyt 7. Viimeistään tammikuun lopulla se loppuu kokonaan. Täytyy saada vain kroppa tottumaan ja vanhat tavat muuttumaan, mutta uskon itseeni. Thumb
    Ristonkin kannattaisi alkaa tekemään muutosta.

Hienoa hienoa :D  tsemppiä Sinulle

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:39
    « Vastaus #213 : 12.12.2014 kello on 18:07 »
    Sähkötupakkaa koitetaan lailla kieltää... Mikäköhän sinäkin on takana?

Itse en ole polttanut kuin joskus poikasena kokeillut. Siitäkin on kohta 40 vuotta aikaa.

• Vieras
    « Vastaus #214 : 12.12.2014 kello on 18:11 »

Itse en ole polttanut kuin joskus poikasena kokeillut. Siitäkin on kohta 40 vuotta aikaa.
         Koettavat raitistaa suomalaisia!!  Miten kävi nuuskan...Jonnin joutava sekin vaan ei tuo veromarkkoja Verottajalle niin paljon kuin tupakka ja on kovempaa kamaa lisäksi

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:21
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #215 : 12.12.2014 kello on 18:11 »

Muuten sama juttu, mutta aikaa jo n.55 vuotta.

Niin, paitsi se passiivinen tupakointi aikoinaan kun isä kotona poltti.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 00:49
    • Kainuu
    « Vastaus #216 : 12.12.2014 kello on 18:20 »

Eiköhän siinä ole nimenomaan pelko verotuloista.

• Vieras
    « Vastaus #217 : 12.12.2014 kello on 18:20 »
    Muuten sama juttu, mutta aikaa jo n.55 vuotta.

Niin, paitsi se passiivinen tupakointi aikoinaan kun isä kotona poltti.
          Ootko koskaan laskenut paljonko olisi rahaa mennyt jos olisit polttanut keskimäärin askin päivässä?

• Vieras
    « Vastaus #218 : 12.12.2014 kello on 18:24 »
          Ootko koskaan laskenut paljonko olisi rahaa mennyt jos olisit polttanut keskimäärin askin päivässä?

Mun mielestä on turhaa noita laskea, ne on mennyt ne.
    mulla 45 vuotta. 

Jospa ajattelis positiivisesti ja miettis mihinkähän
    nuokin rahat laittais. ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:39
    « Vastaus #219 : 12.12.2014 kello on 18:27 »
    Silloin teininä kun lopetin, niin päätin pistää kaikki röökistä säästetyt rahat viinaan....
    Se ei kyllä toiminut kovinkaan pitkään. Ei millään jaksanut ryypätä niin paljoa, kuin röökistä säästi. Sitten päätin säästää ja lopetin ryyppäämisenkin.
    Missähän nekin säästetyt rahat on? Johonkin ilonpitoon kait meni.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 17:18
    • "Where days drop as softly as fruit from trees"
    « Vastaus #220 : 12.12.2014 kello on 18:43 »
    Sähkötupakalla on nyt hörytelty kesän kynnykseltä saakka. Hommasin tuommoisen FinnVape CE5 BVC aloituspaketin ja kyllä tuolla olen onnistunut vähentämään sikarien tupruttelua. Ei ole sama fiilis vaikka nesteitä on testailtu jos jonkinlaisia. Höyryä piisaa, atopäitä menee ja alituiseen saa tilailla ulkomailta. Välillä on nesteet tai atopäät loppuneet ja analogisikarit "pelastaneet".

Aloituspakkauksen hinnalla saa reilun puolenkymmentä askia suosikkimallin pikkusikareita. Terveellisyydestä ei muuta, kuin että tietenkin paras olisi olla ilman mitään tupakkeja. Tuotakin olen onnistunut viimeisen 30 vuoden aikana kokeilemaan pidempiäkin jaksoja mutta että olisin tykkänään päässyt eroon, niin ei.

Tässä yksi muistoesine, tosin ei Suomesta mutta kertoo oman osansa tupakoinnin historiaa.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:00
    • RAV 4
    « Vastaus #221 : 12.12.2014 kello on 19:41 »
    50v polttanu punasta norttia, aski kestää 3päivää. Samoissa pysynyt koko ajan. No faija kuoli 60v keuhko syöpään. Että laina ajalla ollaan.
    Näin tuttua kaveria en enää ala kiusaamaan tupakki lakolla. Tuskin se enää auttaiskaan.

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:55
    « Vastaus #222 : 12.12.2014 kello on 19:47 »
    50v polttanu punasta norttia, aski kestää 3päivää. Samoissa pysynyt koko ajan. No faija kuoli 60v keuhko syöpään. Että laina ajalla ollaan.
    Näin tuttua kaveria en enää ala kiusaamaan tupakki lakolla. Tuskin se enää auttaiskaan.

Tuon tasoinen poltto ei todennäköisesti terveyttä rassaa.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #223 : 12.12.2014 kello on 20:35 »
    Kyllä se on mukava kunnon pitkänkaavan aterian päätteeksi istahtaa rauhassa, ottaa lasillinen ja röyhäyttää kunnon sikari, ilman mitään kiireitä.

Ei niitä kyllä jatkuvasti viitti röyhytellä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    « Vastaus #224 : 12.12.2014 kello on 21:30 »

Mä en polttanut kuin vain 45 vuotta, siis noin ja palttiaralla :o
    Nyt seitsemättä vuotta olen ollut polttamatta ja yhtään ei tee mieli edes ajoittainkaan ,toisten savu ihan inhottaa.
    Mutta olo on kohentunut aivan toiselle tolalle ja ruoka maistuu niin peijakkaan hyvälle että painoa tuli yli kymmenen kiloa lisää.
    Ajattelin kuitenkin että painonnousu on terveellisempää kuin tupakoinnin jatkaminen .
    No nyt sitten viimeinkin koitan saada painoa putoamaan takaisin edes lähelle ihannepainoani .