rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen  (Luettu 68520 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #195 : 11.12.2014 kello on 21:45 »
    Tupakki täysi turhake! Haisee pahalle , siitä ei millään löydä hyviä puolia, ei siitä ole edes rauhoittavaksi, ainuastaan tavaksi,

• Vieras
    « Vastaus #196 : 11.12.2014 kello on 21:51 »
    Tupakki täysi turhake! ei siitä ole edes rauhoittavaksi, ainuastaan tavaksi

On mulla työkaveri joka rauhoittui kun sai tupakin, aikoinaan tein kahtavuoroa niin iltavuorossa häneltä loppuivat tupakat ruokatunnilla ja sai vasta siinä vaiheessa kun yövuorolainen tuli, rauhoittui ihan silminnähden tupakasta.  ;D

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:55
    Vs: Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
    « Vastaus #197 : 11.12.2014 kello on 22:37 »
    Tupakki täysi turhake! Haisee pahalle , siitä ei millään löydä hyviä puolia, ei siitä ole edes rauhoittavaksi, ainuastaan tavaksi,

Ja olet tupakoinut kymmeniä vuosia, kun noin vakuuttavaa tietoa tulee. :-\

• Vieras
    « Vastaus #198 : 12.12.2014 kello on 06:48 »
    Ja olet tupakoinut kymmeniä vuosia, kun noin vakuuttavaa tietoa tulee. :-\
          Aikoinaan olen kyllä! ajatuksena on ja oli kumpi hallitsee minä vai tupakki. Se on tunne ja tapa, Minulle on ihan sama jos polttaa niin polttaa. En ole totaali kieltäytyjä voin silloin tällöin tuprauttaa sama pätee juomiin..

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:36
    « Vastaus #199 : 12.12.2014 kello on 07:34 »
    Kyllä tupakka on saatanasta. Itse olen lopettanut muutamia kertoja ja pisimmillään ollut ilman kuusi vuotta. Mutta jos sen yhdenkin erehdyt vetämään, niin se on menoa.

Nykyään tupakka on sentään poistunut ja tupruttelu on jäänyt noin kymmenen pikkusikarin viikkovauhtiin, jos siihenkään. Joskus päiväkausia täysin ilman. Alkoholin käyttökin on kutistunut pieneen ja koska paheitten summa on aina sama, niin mitä sitä sitten tekis :/

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:30.11.2025 kello on 21:04
    • seniori
    « Vastaus #200 : 12.12.2014 kello on 12:49 »
    Kyllä tupakka on saatanasta. Itse olen lopettanut muutamia kertoja ja pisimmillään ollut ilman kuusi vuotta. Mutta jos sen yhdenkin erehdyt vetämään, niin se on menoa.

Nykyään tupakka on sentään poistunut ja tupruttelu on jäänyt noin kymmenen pikkusikarin viikkovauhtiin, jos siihenkään. Joskus päiväkausia täysin ilman. Alkoholin käyttökin on kutistunut pieneen ja koska paheitten summa on aina sama, niin mitä sitä sitten tekis :/

Nikotiini on riippuvuutta aiheuttava huume. Toisille enemmän ja toisille vähemmän. Minulla oli voimakas riippuvuus ja lopetus oli vaikeaa. Siitä on nyt 30 vuotta.

Kahvi ja kofeiini on tainnut tulla uudeksi huumeekseni.

Paheiden summan pitämiseksi ennallaan kannattaa jatkaa valehtelua  ;D ;D ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla: 3.12.2025 kello on 08:29
    « Vastaus #201 : 12.12.2014 kello on 16:42 »
    Hyvä että polttaavat.

• Vieras
    « Vastaus #202 : 12.12.2014 kello on 16:46 »
    Hyvä että polttaavat.

Juu, kyllä heitäkin tarvitaan. Veromarkkoja kertyy  lisää.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #203 : 12.12.2014 kello on 16:50 »
    Mulla loppuu siihen,kun tahdistin tulee!

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
    « Vastaus #204 : 12.12.2014 kello on 17:00 »
    Kyllä viimoset savut lähtee krematoriossa  Thumb

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:55
    « Vastaus #205 : 12.12.2014 kello on 17:04 »
    Olen polttanut vuosikaudet askin päivässä, mutta nyt totuttelen vähentämään ennenkuin lopetan kokonaan. Nyt menee noin 12 päivässä. Tänäänkin tähänmennessä mennyt 7. Viimeistään tammikuun lopulla se loppuu kokonaan. Täytyy saada vain kroppa tottumaan ja vanhat tavat muuttumaan, mutta uskon itseeni. Thumb
    Ristonkin kannattaisi alkaa tekemään muutosta.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #206 : 12.12.2014 kello on 17:06 »
    Olen polttanut vuosikaudet askin päivässä, mutta nyt totuttelen vähentämään ennenkuin lopetan kokonaan. Nyt menee noin 12 päivässä. Tänäänkin tähänmennessä mennyt 7. Viimeistään tammikuun lopulla se loppuu kokonaan. Täytyy saada vain kroppa tottumaan ja vanhat tavat muuttumaan, mutta uskon itseeni. Thumb
    Yritetty on :(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:52
    • viva la France
    « Vastaus #207 : 12.12.2014 kello on 17:12 »
    Melkein 20 vuotta tuli polteltua cafe cream blue pikkusikareita noin 30-40 kpl päivä. Nyt reipas seitsemän vuotta ilman ja edelleen kun joku sikaria vetää, vesi herahtaa kielelle. Alkuun pelkä tupakan haju teki saman, mutta onneksi se ei enää rienaa. Eli tapella sen kanssa saa, mutta ei kun tulta p...  !!!

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #208 : 12.12.2014 kello on 17:17 »
    Kyllähän se järki sanoo, että olisi hyvä lopettaa...  :-X
    Meillä loppui työpaikalla ja -aikana polttaminen 14.2. tänä vuonna. Nytkin mussutan nikotiinipurkkaa ja odotan, että pääsen töistä ja saan pistää tupakiksi portin ulkopuolella....  :P

Pasi jätti röökin jo 3 vuotta sitten. Siis jätti ja jätti... Sähkötupakan kautta nikotiinipurkkaan ja nyt sitten pussinuuskaa, joka ei ole juurikaan terveellisempää kuin tupakka. Mutta sen mielestä tupakointi on tehty niin vaikeaksi, että ei sen takia enää halua(isi) alkaa polttaa. Siis lentokentillä tupakkapaikan metsästäminen (Euroopan kentistä ilmeisesti Helsinki-Vantaa ja Istanbul ja Amsterdam on melkeis ainoita, joista löytyy tupakkapaikka) ja lentomatkat jne.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
    « Vastaus #209 : 12.12.2014 kello on 17:27 »
    Piilomainontaa 70 luvun malliin  :P