Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (54/74) > >>

eura665:
Tärkeintähän on lopettamisen onnistumisessa motiivi, tarvitsee olla joku syy, niin on lopettaminen helpompaa. Mulla oli ja on parikin motivaatiota lisäävää tekijää, lapsilleni en haluaisi opettaa tupruttelua ja toinen hyvä perseelle potkija on raha, mulla paloi se 10e päivässä ja sen voi kyllä käyttää paremminkin. Siitä tulee vuositasolla jo senvertaisesti että sillä heittää etelänreissun vaikka koko köörillä.  Tsemppiä siis kaikille lopettaneille ja sitä suunniteleville.

Bliz:
Mä oon monta kertaa lakkoillu purkkien avulla. Nyt pistin lakon päälle ilman mitään jelppejä. Pari päivää oli aika kauhiaa mut sit se himo helpotti. Viikon parin päästä tupakki oli vaan enään satunaisesti mielessä. Nyt ei oo enään 4kk jälkeenn tehny hetkeäkään mieli kun purkat ei pidä sitä nikotiinin himoa yllä...samaa nikotiini koukuttamista se purkkakin on kun tupakkikin isoa bisnestä.

Suosittelen kyllä tätä että kerrasta poikki. Pari päivää on pahoja mut sit helpottaa ku nikotiiniä ei saa elimistöön.

Tsemppiä kaikille ketkä haluaa lopettaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 18.02.2015     kello on 20:16 ---Yks tymäkkä konsti lopettaa röökaaminen on hankkia kunnon järeä syöpä . Jos siihen ei tokene se pahe niin ei sitten.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, ei sitten.  Kaveri sairastui ja sille tielle jäi, tupakka paloi loppuun asti.

aaoulusta:
Itelle on ihan sama vaikka poltatte  kartongin päivässä (hyvä verotulo) tai imette sähkökessua, (veroa myös)..se on sitä Jaacobin painia ittensä kanssa.. :-\

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 19.02.2015     kello on 11:01 ---Itelle on ihan sama vaikka poltatte  kartongin päivässä (hyvä verotulo) tai imette sähkökessua, (veroa myös)..se on sitä Jaacobin painia ittensä kanssa.. :-\

--- Lainaus päättyy ---
Olipa todella mieltäalentava kommentti  :(

"Hyvä verotulo"...entäs sitten kon hoidetaan näitä tupakkasairaita..ei sekään ilmaista ole..

Helkkaristi Tsemppiä lopettaneille  Thumb  pysykää Vahvana Te Onnistutte  Thumb

Ukkoin lopetti kielenalle tulevien Nicorette Microtab  avulla 2 viikkoo käytti ja siihen se loppui. Poltti 15vuotta. Nyt polttamati 14vuotta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View