Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (47/74) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 12.12.2014     kello on 22:23 ---Ei minkäänlaista tuskaa, poltan ina kun siltä tuntuu. 10 vuotta välillä lakossa, että niille jotka kehuu lakollaan niin älkää koskaan koskeko tupakkiin

--- Lainaus päättyy ---

NOO JOTKUT ON VAAN NII VAHOVOJA PÄÄSTÄÄN :laugh: ANNA PALAA   no tai siis Älä ko vielä hengität..... :blank:

Kävin moukkaamassa  sanavalintaa

jva61:
Hengittämättä ei yleensä elä. Elän niinku elän, mutta elän. Siinä pointti

Arska:
Joo mäkin polttelen siis tupakkia jos joku tarjoaa kun oon muutaman ottanut,mutten koskaan en nouhin tupakkihuoneisiin mennyt. Mutta nuotion savu,kahvin tuoksu,siihen sekoituneena savukkeen tuoksu,täytyy sanoa hyvältä haisee

Sent from my iPad using Tapatalk

JJJ:
Jostakin olen aikoinaan lukenut että n. 10% pystyy hallitsemaan tupakointiaan. Minunkin tuttavapiirissä on sellaisia ihmisiä. Olen suorastaan kateellinen. Olisi kiva poltella tupakka silloin tällöin mutta omalla kohdalla vain ei toimi.
Jokaisen meistä lopettajista pitää tehdä se itselleen sopivalla tavalla. Useimpien ei jälkikäteen kannata alkaa "satunnaissavuttelij aksi" koska homma karkaa taas pian käsistä.
Näin  on käynyt aiemmin minullekin.
Jos 70 v olen vielä hengissä niin aloitan homman uudelleen. Sen jälkeen tupakkiin enää kerkiä kuolla  :-X

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 12.12.2014     kello on 23:52 ---Jostakin olen aikoinaan lukenut että n. 10% pystyy hallitsemaan tupakointiaan.

--- Lainaus päättyy ---
Tuon voisi käsittää toisinkin...
Minäkään en pysty hallitsemaan tupakointia, koska en varmaan siihen enää pystyisikään. Hallinnan menetys se on kai sekin.
Ei edes tupakan savu vaikuta se kummemmin enää suuntaan, tai toiseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View