Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Harmittaako sinua noiden käteisautomaattien häviäminen ?

<< < (6/7) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  2.01.2012     kello on 20:25 ---Kyllä automaatit pitää olla, käteistä pitää olla mahdollisuus pitää lompakossa.

--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä :D

perho-ukko:
 Tuosta kun lähdetään kohti Käsivartta,viimeinen automaatti on Muoniossa,Kilpis-hallista saa kyllä kassalta nostettua käteistä,Norjasta hävittivät,ainakin Skiibottenista,ainoan automaatin,samoin postin,olen muutaman kerran joutunut tukalaan tilanteeseen,polttoaine vähissä,mutta kanssakulkijat pelastaneet,nyt ei tapahdu vastaavaa,osaan varautua !!!Ja kaiken huippu,Muonion OP ei ota kätesmaksuja,eivätkä käsittele muutenkaan rahaa,huh..huh!! Mihin tämä maailma menee ,kait kohta maksetaan laskut oravan nahkoilla !!! ;D ;D ;D ;D

Alan:
Mulle riittäisi automaatit kaupungeissa, aika harvoin tarvii käteistä, ehkä kerran kuussa nostan sen 80 euroa, paitsi ennen reissuunlähtöä tietenkin tarvii enemmän. 5 kertaa vuodessa tulee käytettyä tuota maaseutuautomaattia, eli saisihan se tuolla olla.

pouhe:
Olikohan se Uutisvuodossa, jossa ennustettiin, että oravan nahat tulevat käyttöön ja yksikkönä on taku, joka jakautuu sataan tikuun.

ose:
Kyllä käteistä on hyvä olla olemassa. Syksyllä olin lähdössä Pietariin ja aikaisin aamulla starttasin täältä pohjoisesta ja polttoaineautomaati lla huomasin että kortti ei toimi..Viimeisellä viiskymppisellä 30 eurolla dieseliä että jää käyttörahaa Pietariin. Paluumatka oli sitten ihan auki. Pankin tiskiltä sitten sain neuvon että kannattaa kokeilla rahaa seinästä, no se toimi ja reissu toteutui. Opin sen että käteistä on hyvä olla mukana.  Vastustan käteisautomaattien vähentämistä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View