Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Harmittaako sinua noiden käteisautomaattien häviäminen ?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 2.01.2012 kello on 19:19 ---Laskut kannattaa maksaa netissä, säästää aikaa ja vaivaa ;)
--- Lainaus päättyy ---
juu laskut kyllä maksetaankin netissä , mutta en muista
miksi tai mihin jotain paperilappusta joskus pankista
pyydeltiin ja sen hinta oli ainakin rosvousta ...
muistaakseni ..
jotta kaikki mikä mahdollista hoidetaan netin kautta
just ton kiskomisen takia >:(
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 2.01.2012 kello on 19:25 ---Ja kun voro eksyy sinne peräkylille,niin on jotain mitä varastaa :D :D :D
Sipu! Ei nostaminen mitään maksa, höh,- hommaa nettipankkiyhteydet omasta pankistasi, ei maksa mitään ja maksat laskut kotona ku jaksat!!!
Helppoa kuin nain, eiku puinti ;D ;D ;D
Täälläkin surffailet joka toinen minuutti, niin välillä voit asioida pankissa ja palata takaisin tänne!!!
Silti lompsassa kantsii olla se saturainen ettei ihan orvoksi olo tule!"
--- Lainaus päättyy ---
Heh-hee nauraa veet silmist valuen ;D
ei mun tarvii pelätä , et rosmot tulis mun ekuja hakemaan
kyllä hekin tiettää keneltä kannattaa rosmota
katosku tyhjästä on paha nyhjästä :o
Edit: lainaus korjattu, admin
perho-ukko:
Huomenna pitäis käydä maksamassa laskuja,heitän tytöille pankissa nipun laskuja,ja setelitukun,taitaa mennä taas toista tonnia,laskekoot !! ;D
seppoko:
Kortilla maksan melkein kaiken. Siis debitillä eli pankkikortti puolella. Jos (kun joskus) rahaa tarvitsen, niin nostan automaatista tai kaupan kassalta. Taitaa olla kohta 10 vuotta, kun on ollut S-pankin kortti lompsassa. Ja onhan siinä minulle maksuton visa, jolla maksan ulkomailla. Osin sielläkin debittinä.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 2.01.2012 kello on 19:55 ---Kortilla maksan melkein kaiken. Siis debitillä eli pankkikortti puolella. Jos (kun joskus) rahaa tarvitsen, niin nostan automaatista tai kaupan kassalta. Taitaa olla kohta 10 vuotta, kun on ollut S-pankin kortti lompsassa. Ja onhan siinä minulle maksuton visa, jolla maksan ulkomailla. Osin sielläkin debittinä.
--- Lainaus päättyy ---
ulkomailla ei juuri muulla tapaa kannatakkaan maksaa , kuin visalla ,
luotolla tai valuutalla ... eipä pääse tiliä huijaamaan huijarit miinukselle ainakaan ..
itse maksan joko valuutalla eli käteisellä tai luotolla ulkomailla olessani ...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta