Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tuleeko ostettua ilotulitteita.

<< < (4/11) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 28.12.2011     kello on 18:39 ---Minun ei tartte ostaa, kun jotkut ostaa muutamalla kymmenellä miljoonalla. Jos joku ostaa ja ampuu Vilnassa, sen tulen näkemään, Liettualaista olutta hörppiessäni.   ;D ;D       ...Elämä on...

--- Lainaus päättyy ---

No nyt kuulostaa oikein hyvältä.  :)

Roksis:
En osta. Seuraan siivellä kun kylällä on perinteinen tapahtuma jossa ammutaan. Jos ei raketteja ole, niin ainakin paistetaan makkaraa.

käpynotko:
Soommoro!

migelin linjoillla, koirat kiittää kun kotipihalla ei räjäytellä.

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: käpynotko - 28.12.2011     kello on 21:50 ---Soommoro!

migelin linjoillla, koirat kiittää kun kotipihalla ei räjäytellä.

--- Lainaus päättyy ---
Koirille tuo paukuttelu voi olla ikävä kokemus,muistan lukeneeni että ois saatavana rauhottavia koirille tuota varten?Ihme kyllä,näyttäs kokemuksen perusteella ettei meidän "lamppuharja"reagoi paukkeeseen mitenkään.Edesmenne et seropit vapisi peloissaan,vaikka emme itse ampuneetkaan.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 28.12.2011     kello on 22:00 ---Koirille tuo paukuttelu voi olla ikävä kokemus,muistan lukeneeni että ois saatavana rauhottavia koirille tuota varten?Ihme kyllä,näyttäs kokemuksen perusteella ettei meidän "lamppuharja"reagoi paukkeeseen mitenkään.Edesmenne et seropit vapisi peloissaan,vaikka emme itse ampuneetkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ilotulitus tuottaa sellaisella taajuudella ääntä, johon koirat reakoi. Ei paukkeeseen.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View