Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Pelekääkkö nää polliisia !

<< < (3/5) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 23.01.2011     kello on 09:16 ---.Noin viisi kertaa valokuvattiin yksi kuva maksoi 90€
muista ei lähettäneet edes kuvaa kotiin,eivätkä oo vielä toimittaneet tuota 90:ä maksanuttakaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ne lähetä. Saat siitä oman kopion kyllä, jos kiistät sakon ja tekevät aiheesta oikein tutkintapöytäkirjan . ;D

Mut on kuvattu Jyväskylän seudun kameroilla neljä kertaa reilun kolmen vuoden aikana. Yksi pieni ylinopeusvero, muut ovat olleet aiheettomia, mitkä olen tiennyt jo kuvaushetkelläkin. Komia on se salamavalonvälähdys .

Turhan Höpöttäjä:
Eikös esimerkki maassa Ruotsissa, sakkojen kirjoittelu ole jo tätä päivää matka-auton ylipainosta.  :'(

Pekka:
Paljon olen vaunua vetänyt Ruotsissa mutta ikinä ei ole muuta pysäytetty, kuin se perinteinen puhallus lautasta ulos ajaessa.
Onkohan tilanne nyt sitten muuttunut.

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 23.01.2011     kello on 11:13 ---Paljon olen vaunua vetänyt Ruotsissa mutta ikinä ei ole muuta pysäytetty, kuin se perinteinen puhallus lautasta ulos ajaessa.
Onkohan tilanne nyt sitten muuttunut.

--- Lainaus päättyy ---

Tilanteesta en tiedä.Enkä ole vielä päässyt lautasta autoani ulos ajamaan,no ehkä sitten joskus.

Mutta aina joskus ja varsinkin äijä porukassa jos ollaan oltu Ruotsin laivalla "saunaillassa".
Ja kun tullaan rantaan,vaikka ei maihin astutakkaan niin aamusta silti joskus joutunut puhaltamaan
hytin wc:ssä ja aina se helpottaa.Eli tulevia ulkomaan matkoja silmälläpitäen,harjoiteltu on. ;)

sipu:
ei tarvitse pelätä viel mahtuu ainakin 500kg vaikka tankit ois täys ...käytiin puntaris , kun caravaanmessuilta lähdettiin ...  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View