Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Caravanmessut Turkkuses 13.1-15.1 2012 onko tulijoita ?
sipu:
ollaan nyt parkissa tässä aidan vierellä toinen rivi toinen auto ;)
ja eilen kun pyysin et saiskos pitää kaverille paikkaa
sanoi mies ,ettei se käyny...
mut kuinka ollakkaan vippe onkin samalla rivillä muutaman auton takana hahaa :P
jotta päästinpäs lähekkäin ...
nyt suljen masinan ja lähden käpytteleen ihan kohta tästä
nyt sitten moikka vain !
ja nähdään ketä tänne sitten tuleekin :)
LMC-99:
Nyt ollaan pyöritty poikin ja pitkin koko aluetta niin että unohtui tuo Sipun kaffi kokoontuminen... :(
Yhden orggilaisen näin nimttäin doron, mahtoiko tuntea tai muistaa kun kerran ollaan vasta tavattu yhden kerran kalajärvellä...joku sen sanan kerkesin kyllä vaihtaa.
-No täällä on nähtävää ja paljon, etu päässä AS-autoja katsastin mutta niillä varustetasoilla joita etsin niin hinnat ovat karanneet tavoittamattomiin 100000€ paremmalle puolen.. ja vielä ennen veronkorotuksia :o
Noissa pienemmissä AS-auto versioissa ei edes ollut kunnollista vaatekaappia ja joka versiossa melkein erillinen suihkukaappi joka minun mielestäni vie suhteettoman paljon tilaa käyttöön nähden.
-No tuli siinä sitten katsottua jokunen vaunukin ja täytyy sanoa että tilaa ja varustetasoa riittää, pani miettimään ihan tosissaan vaihtoa autosta vaunuun ..hobby oli merkki, ja teli vaunu,makee ...
Painoa 1950kg, onko kokemusta jaksaako Volvo nykiä tuommoista etiäppäin,mitä sanoo vaunuilijat?
No niin pienen paussin, aterian ja jokusen oluen jälkeen jatkuu ihmettely messuilla...
pamaus:
610 Hobby tuli ilman tuskaa ja LMC 720 tulee ihan samalla tavalla V70 D5 perässä.
Ei mitään ongelmia.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 14.01.2012 kello on 15:17 ---No niin pienen paussin, aterian ja jokusen oluen jälkeen jatkuu ihmettely messuilla...
--- Lainaus päättyy ---
Vai kaljjoo sinne on menty killittämään. Olisit kuin minä MP-messuilla, elikkä omilla juomilla. Kahdesti on järjestysmies tullut kysymään että, anna se pullo tänne, tai sitten mene ulos. Kummallakin kerralla olen jo ollut aikeissa lähteä, joten olen mennyt "vartioituna" ulos. ;)
Edit: lainaus korjattu, admin
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.01.2012 kello on 15:45 ---
No niin pienen paussin, aterian ja jokusen oluen jälkeen jatkuu ihmettely messuilla...
Vai kaljjoo sinne on menty killittämään. Olisit kuin minä MP-messuilla, elikkä omilla juomilla. Kahdesti on järjestysmies tullut kysymään että, anna se pullo tänne, tai sitten mene ulos. Kummallakin kerralla olen jo ollut aikeissa lähteä, joten olen mennyt "vartioituna" ulos. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Onse värkki :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta