Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Oletko voittanut nettikilpailuissa?

(1/2) > >>

seppoko:
Postityttö oli laittanut laatikkoon ison, ruskean kirjekuoren. Se oli aika paksukin ja vaikutti pehmeältä sisällöltään. Siinä ei ollut edes mitään lähettäjänimeä. Minä miettimään, mitä siinä on? 

Yllätys oli suuri, kun olin avannut sen. Siellä oli pipo ja kaulaliina sekä saatekirje. "Otit osaa viime viikolla Auran sinapin nettikilpailuun. Sinut on arvottu voittajaksi".

Jihuu.  ;D  ;D  ;D  ;D

Alan:
Onneksi olkoon, kyllä niissä arvonnoissa aina joku voittaa. Mie opin sen viime kesänä.  ;D

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.12.2011     kello on 20:05 ---Postityttö oli laittanut laatikkoon ison, ruskean kirjekuoren. Se oli aika paksukin ja vaikutti pehmeältä sisällöltään. Siinä ei ollut edes mitään lähettäjänimeä. Minä miettimään, mitä siinä on? 

Yllätys oli suuri, kun olin avannut sen. Siellä oli pipo ja kaulaliina sekä saatekirje. "Otit osaa viime viikolla Auran sinapin nettikilpailuun. Sinut on arvottu voittajaksi".

Jihuu.  ;D  ;D  ;D  ;D

--- Lainaus päättyy ---

onneksi olkoon ... :)

sain tässä yhden kerran postilaatikkoon kirjeen tai kirjan ... :)
ihmettelin mitä ne lähettää postiini ..
meitin caravaanareista ... siis tästä  Sfc ... :stä  ??? ??? ??? ???
no siinä avatessani postia selvis , et sainhan minäkin  voiton .. :D
ja  se selviää myöskin teille sieltä  caravaanarin sivuilta  netistä  ;D

jos löysit sen aiheen .. mistä oli kysymys ... ??? niin  huudappa  Heps !!!!
niin juu ... joo -oo ... voin kertoa sen myös joskus  muillekkin  , jos sittä vain  kyselette... ???  ;)

Duster:
Vuosia sitten voitin 3.2 Mpix kameran

Kare:
Terve!

Joskus vuosia sitten oli merenkulkulaitoksen sivuilla "virtuaali veneretkestä" kilpailu, ja lämmin paitahan sieltä tuli. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View