Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
cossuesco:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 8.06.2013 kello on 20:53 ---Varoitus; tuo isompi saitsin luukku on hyvä, mutta ole tarkkana tuon pienemmän kanssa. Itellä vuoti kaksi kertaa, kunnes kyllästin ja vaihdoin parempaan. Hullua vain jotta tota susiluukkua laitetaan myös kalliimpiin vermeisiin Thumbd Samoin tuon pikkuluukun verhosysteemmit ovat sieltä SYVÄLTÄ Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Luukku on itse asiassa viikon vanha ;) vanha vuoti vähän talven aikana ja oli halki. Oli aika homma saada uusi, kun saatavilla olleet tarvikeluukut eivät peittäneet ruuvin reikiä. Onneksi Klaukkalan Muuronen pelasti päivän :) Luukku on niin sanottu "konserni-luukku" löytyy aika monesta laiteesta.
tapani pokkinen:
Hyvä juttu kun on noin uusi. Kyllä uusi muutaman vuoden pelaa Thumbd
cossuesco:
:D joo, alkuperäinen oli asennettu butyylinauhalla, nyt on varmasti tiivis ;)
JuhaL:
Nyt on omat 2 x 50W monikidekennot testattu tositoimissa.
Ei ihan suorassa auringonpaisteessa latausvirtaa tuli parhaimmillaan 6,0 A, enemmänkin olisi saattanut tulla jos akut olisivat olleet tyhjempiä.
Ihan tyytyväinen olen halpojen kennojen tuottoon :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: JuhaL - 9.06.2013 kello on 21:18 ---Nyt on omat 2 x 50W monikidekennot testattu tositoimissa.
Ei ihan suorassa auringonpaisteessa latausvirtaa tuli parhaimmillaan 6,0 A, enemmänkin olisi saattanut tulla jos akut olisivat olleet tyhjempiä.
Ihan tyytyväinen olen halpojen kennojen tuottoon :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta