Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.06.2013 kello on 11:28 ---Minulla mökillä ei ole verkkovirtaa, joten kenno ja agri ainut ratkaisu. Kennot työntää evästä, joten jonnekkin sitä on kulutettava, suihkulähteet on ollut käytössä yötäpäivää jo toista kuukautta. Vesi tulee pumpulla saunaan ja terassille, TV ja läppäri käytössä myös. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Joo.. meitä on moneksi,mutta olen tyytyväinen,eipä ole ollut reissuissa,parikuukauttakin puskassa,virrasta pulaa,pakastin hyrisee,ja KYLLÄ SE ENERGIA ON ILMAISTA,mitä tulee,kuinkahan moni laskee esim. lämpöpumpun kuoletus aikaa,enkä minä noita kennoja ja akustoja kustannus syistä laittanut,vaan mukavuustekijöillä,saa olla huoletta puskissa !!!
perho-ukko:
Ja mitä tulee tuon meikäläisen kenno-akku järjestelmän hintaan,tottakai minulla oli "koira haudattuna",yritysmaailmasta jäi muutamia suhteita,joiden kautta hankittu,aikoinaan kerroin hinnat yleisellä taholla,oma hintani on taas hieman erilainen,pisnes on pisnettä !! :D
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.06.2013 kello on 11:28 ---Minulla mökillä ei ole verkkovirtaa, joten kenno ja agri ainut ratkaisu. Kennot työntää evästä, joten jonnekkin sitä on kulutettava, suihkulähteet on ollut käytössä yötäpäivää jo toista kuukautta. Vesi tulee pumpulla saunaan ja terassille, TV ja läppäri käytössä myös. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Onko saunan vesipumppu 12v toimiva vai inverterin kautta?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.06.2013 kello on 13:17 ---Onko saunan vesipumppu 12v toimiva vai inverterin kautta?
--- Lainaus päättyy ---
Kalliolla ylhäällä on elintarvikemuovi tynnyri, 200l. Johon invertterin kautta 230V:n pumppu pumppaa lähteestä vettä, "pässin munat" valvoo että tynnyri on jatkuvasti täynnä. Sieltä vesi tulee sitten paineella eri käyttö ja hupi kohteisiin. :D
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 4.06.2013 kello on 19:34 ---Kalliolla ylhäällä on elintarvikemuovi tynnyri, 200l. Johon invertterin kautta 230V:n pumppu pumppaa lähteestä vettä, "pässin munat" valvoo että tynnyri on jatkuvasti täynnä. Sieltä vesi tulee sitten paineella eri käyttö ja hupi kohteisiin. :D
--- Lainaus päättyy ---
Ok.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta