Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 25.05.2013 kello on 10:17 ---Minkälaisista osoitteista tuolta maailmalta olette noita kennoja ja tarvikkeita hankkinut että on laatu/toimitus ollut ok?
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen ostanut Varkautelaisen Sunteknon kautta,voi olla,että saa muualta halvemmalla,mutta tuttu ja turvallinen toimittaja,olen tyytyväinen tuotteisiin !
perho-ukko:
Kylläpä nuo kennot tuottaa energiaa,akut autossa täynnä,säädin pätkii,kun ei tarvitse kulutusta mihinkään,eipähän tarvitse ylläpito laturia,pitäis vissiin laittaa auton pakastin päälle,ja sulattaa kotipakastin,ja viedä tavarat sinne !!
perho-ukko:
Kävin juuri tarkastamassa eri mittarilla,akut täynnä,540AH:ta olis käytössä,vieläkö joku epäilee kennojen tuomaa ilmaista energiaa !!!
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 2.06.2013 kello on 14:19 ---Kävin juuri tarkastamassa eri mittarilla,akut täynnä,540AH:ta olis käytössä,vieläkö joku epäilee kennojen tuomaa ilmaista energiaa !!!
--- Lainaus päättyy ---
Laita se pakasti päälle ja täyteen tavaraa. Mittaa sitten viikon päästä. ;D
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 2.06.2013 kello on 18:02 ---Laita se pakasti päälle ja täyteen tavaraa. Mittaa sitten viikon päästä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Juu 100 rosenttia on täynnä minullakin akut. Mutta ei mitään kulutusta. Eli onko se sitten vielä halpaa kun on liki tonnin vehkeet akkujen kanssa Thumbd Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta