Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (186/534) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: norlet - 25.05.2013     kello on 10:17 ---Minkälaisista osoitteista tuolta maailmalta olette noita kennoja ja tarvikkeita hankkinut että on laatu/toimitus ollut ok?

--- Lainaus päättyy ---
Itse olen ostanut Varkautelaisen Sunteknon kautta,voi olla,että saa muualta halvemmalla,mutta tuttu ja turvallinen toimittaja,olen tyytyväinen tuotteisiin !

perho-ukko:
Kylläpä nuo kennot tuottaa energiaa,akut autossa täynnä,säädin pätkii,kun ei tarvitse kulutusta mihinkään,eipähän tarvitse ylläpito laturia,pitäis vissiin laittaa auton pakastin päälle,ja sulattaa kotipakastin,ja viedä tavarat sinne !!

perho-ukko:
Kävin juuri tarkastamassa eri mittarilla,akut täynnä,540AH:ta olis käytössä,vieläkö joku epäilee kennojen tuomaa ilmaista energiaa !!!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  2.06.2013     kello on 14:19 ---Kävin juuri tarkastamassa eri mittarilla,akut täynnä,540AH:ta olis käytössä,vieläkö joku epäilee kennojen tuomaa ilmaista energiaa !!!

--- Lainaus päättyy ---

Laita se pakasti päälle ja täyteen tavaraa. Mittaa sitten viikon päästä.  ;D

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.06.2013     kello on 18:02 ---Laita se pakasti päälle ja täyteen tavaraa. Mittaa sitten viikon päästä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Juu 100 rosenttia on täynnä minullakin akut. Mutta ei mitään kulutusta. Eli onko se sitten vielä halpaa kun on liki tonnin vehkeet akkujen kanssa Thumbd Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View