Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
perho-ukko:
On se kumma,miksi tehdä kennojen yhteyteen liian monimutkaisia kytkentöjä,kun tuo meikäläisen säädin kennoissa toimii aina,lataa aina,jos auringosta tulee jotakin,ja jos tapahtuis sellainen,että akusto olis täynnä,katkaisee kyllä,mikä lienee epätodennäköistä,mutta jokainen tehkööt omat ratkaisunsa,itse olen tyytyväinen omiin !!
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 1.05.2013 kello on 19:06 ---Ensimmäisellä varikkopysähdyksell ä olikin mukavaa katseltavaa näytöltä, kaikki toimi normaalisti ja akkuihin virtasi korvaavuutta noin 16A:n voimalla Thumb
Vähän arkapaikka kotimainen "pilvipouta" mäntymetsässä, mutta jatketaan kokeiluita, josko vähän vähäsateisemmalla pilvipoudalla jo toimisi paremmin.
--- Lainaus päättyy ---
Eli kennoja on katolla 250...300W:n verran?
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 1.05.2013 kello on 20:06 ---Eli kennoja on katolla 250...300W:n verran?
--- Lainaus päättyy ---
400W monikidettä, on sieltä melkein 20A latausvirtoja sivusilmällä nähty.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 1.05.2013 kello on 20:16 ---400W monikidettä, on sieltä melkein 20A latausvirtoja sivusilmällä nähty.
--- Lainaus päättyy ---
Oletkos katsonut, paljonko tulee tehoja pimeällä, jos sattuu olemaan ainoastaan katulamput yläpuolella? Varmaan muutama watti silloinkin?
james_III:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 1.05.2013 kello on 20:19 ---Oletkos katsonut, paljonko tulee tehoja pimeällä, jos sattuu olemaan ainoastaan katulamput yläpuolella? Varmaan muutama watti silloinkin?
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisi joskus katsoa mitä mahtaa tulla, mutta latauksen merkkivalo kyllä syttyy keinovaloista, sen olen noteerannut.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta