Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (116/534) > >>

Captainkidd:
Jos siellä katolla ei olekaan sopivaa tilaa, eikä viitsi/osaa vetää piuhoja katon läpi, niin tässä vaihtoehto:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=221036588048&ssPageName=ADME:L:OC:DE:3160#ht_10314wt_1026

UUsimmissa autoissa on katoilla sen seitsemän luukkua, tötterä ja antennitkin monissa.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  6.07.2012     kello on 22:53 ---Pistäkää poijjaat/siskot, kennot auton/vaunun katolle,hiljainen puurtaja,riittävästi akkukapasiteettia,niin ei tarvitse ulkoisia virtalähteitä,on nyt useamman vuoden kokemus!!Mutta kannattaa tehdä asennus kunnolla,säädin ja tarkistaa,onko kennoissa estodiodit(tärkeät),kiinnitys kunnolla,nämä kun hoitaa,asian voi unohtaa,siellä ne puskee energiaa akkuihin !!!

--- Lainaus päättyy ---
En tiiä onko kunnolla mutta pysyneet ovat kesän reissut ja toimivalta tuntuu.Yksi akku pitää vielä investoida niin eiköhän sitä sitten pärjää ilman tolppasähköä.

Gainsay:
Mielenkiintoista.
Ostin tuolta E-baysta,kun halvalla sain Thumb

Keskustelusta jää käteen se,että joidenkin ehkä kannattaisi tarkistaa lääkitystään.Ei me niin tyhmiä olla,että joka sivulla tarvisi toistaa samaa asiaa.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Gainsay - 20.07.2012     kello on 09:53 ---Mielenkiintoista.
Ostin tuolta E-baysta,kun halvalla sain Thumb

Keskustelusta jää käteen se,että joidenkin ehkä kannattaisi tarkistaa lääkitystään.Ei me niin tyhmiä olla,että joka sivulla tarvisi toistaa samaa asiaa.

--- Lainaus päättyy ---
   Selvennetäämpäs asiaa: Olen kertonut aurinkokennoista,koska tuntuu olevan kiinnostusta asiaan,usean vuoden käyttökokemus a-autossa. Aurinkokennot on tulevaisuuden ilmainen energian lähde,mutta huomauttaisin yhdestä asiasta; Kun markkinarako on,on myös "välistävetäjiä",halpa ei ole aina "edullinen  "!!Minä voin lopettaa asiasta kirjoittelun,jos se aiheuttaa jollekin mielipahaa,harmittaa vaan,koska haluaisin siirtää tietämykseni,kohta se on mennyttä aikamuotoa,sorry !! :(

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 20.07.2012     kello on 10:53 ---   Selvennetäämpäs asiaa: Olen kertonut aurinkokennoista,koska tuntuu olevan kiinnostusta asiaan,usean vuoden käyttökokemus a-autossa. Aurinkokennot on tulevaisuuden ilmainen energian lähde,mutta huomauttaisin yhdestä asiasta; Kun markkinarako on,on myös "välistävetäjiä",halpa ei ole aina "edullinen  "!!Minä voin lopettaa asiasta kirjoittelun,jos se aiheuttaa jollekin mielipahaa,harmittaa vaan,koska haluaisin siirtää tietämykseni,kohta se on mennyttä aikamuotoa,sorry !! :(

--- Lainaus päättyy ---
Kuulehan Ukko!Väittäisin että sinulla lienee yksi kovimmista tietämyksistä aurinkokennoista tällä palstalla.Jos jollekulle ei tyylisi asioista kertoa satu passaamaan,antaa hänen jäädä oman mielipiteensä kanssa omaan seuraansa.Toki asioista pitää saada keskustella,mutta olen itsekin vähän kettuuntunut muutamien henkilöiden tapaan keskustella,joskus vaikuttaa kuin haluttaisiin vääntää eripuraa tälle(kin) saitille :( :(.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View