Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (109/534) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  3.06.2012     kello on 09:48 ---Kyllähän minä tuon ketjun luin mutta kun tuota viestiä ei ole enää olemassakaan mihin Vesako viittaa, Vesako kerkesi sen todennäköisesti lukea mutta ei sitä enää silloin samana iltana enää ollut joten en tiedä mitä muuta siinä on lukenut johon Vesako noin vastasi.

--- Lainaus päättyy ---

Muistan tuon keskustelun. Viesti, mihin vesako kommentoi löytyy siitä vesakon viestistä lainauksena kokonaan. Minusta vesakon kommentti oli ihan oikea. Ei tuommoisesta viestistä ole mitään hyötyä. Pitää myös perustella.

joo o:
Luulen että vastaaja ei tiennyt mitä muuta perheessä tapahtui muutama tunti aikaisemmin. Selviää "lapin lumo" keskustelusta.

perho-ukko:
 Vielä kerran,pyydän anteeksi,jos olen jotakin loukannut,nyt on vaan raskaat hetket menossa,tulevasta ei tietoa,päivä kerrallaan,koittakaa ymmärtää,ajatus ei aina kulje ! :( :( :( :( :(

HuruUkkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  3.06.2012     kello on 13:58 --- Vielä kerran,pyydän anteeksi,jos olen jotakin loukannut,nyt on vaan raskaat hetket menossa,tulevasta ei tietoa,päivä kerrallaan,koittakaa ymmärtää,ajatus ei aina kulje ! :( :( :( :( :(

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa takaisin kirjoittelemaan sinulla on paljon tietoa taitoa ja kokemusta jota on mukava lueskella ei meidän kannata ottaa mikskään typerysten kommenteista kirjoitellaan vaan omia juttujamme.
Jaksamisiin
HuruUkkeli

migel:
Minäkin sekoittelen hieman. Muistaako kukaan mitä ne kennot jotka tilattiin Saksasta suoraan kotio maksoivat?Tästä oli infon puolella muistaakseni jollain kokemusta ja kehui sekä tilauksen että toimituksen toimivuutta.

Kun mulla on sellainen tunne että olivat alta satkun???? Muistaako kukaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View