Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (91/534) > >>

Rölli:
satu olemaan ni laiton 16 neliöist.. sekä säätimelle ett akulle. säätimess oli paikat kyseiselle piuhalle... sitt se kaksvitonen sulake niinku viistoist amppeeriselle säätimelle kuuluu...

Aakku:
Mulla on edellisellä omistajalla johdot kärähtäneet kennon ja säätimen välistä.
Huomasin, kun oli sisällä takakulmassa ylhäällä kärvähtänyt kohta. Jauhesammutin sinne on tyhjennetty. Vieläkin nousee jauhetta pienistä saumakohdista.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.08.2011     kello on 20:14 ---Mulla on edellisellä omistajalla johdot kärähtäneet kennon ja säätimen välistä.
Huomasin, kun oli sisällä takakulmassa ylhäällä kärvähtänyt kohta. Jauhesammutin sinne on tyhjennetty. Vieläkin nousee jauhetta pienistä saumakohdista.

--- Lainaus päättyy ---
oli varmaan se sulake unohtunu....

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.08.2011     kello on 20:14 ---Mulla on edellisellä omistajalla johdot kärähtäneet kennon ja säätimen välistä.

--- Lainaus päättyy ---

Uskoisin että piuhat on kärynneet jossakin muussa yhteydessä. Jos kaapeli on vaikka puolitoista neliöistä, niin kennoja täytyy olla todella paljon että semmonen kaapeli käryää. No onhan voinut olla niin, että piuhat on kuumenneet, jos ei ole säädintä ja jännite tulee akusta päin ja kenno tai kennon lähellä piuhat oikosulussa. ::)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.08.2011     kello on 07:49 ---Uskoisin että piuhat on kärynneet jossakin muussa yhteydessä. Jos kaapeli on vaikka puolitoista neliöistä, niin kennoja täytyy olla todella paljon että semmonen kaapeli käryää. No onhan voinut olla niin, että piuhat on kuumenneet, jos ei ole säädintä ja jännite tulee akusta päin ja kenno tai kennon lähellä piuhat oikosulussa. ::)

--- Lainaus päättyy ---
  Kennoissa pitää olla diodit ehkäisemässä akusta tulevan energian puskemista kennoille päin !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View