Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (427/534) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.07.2017     kello on 21:46 ---Sinuna asentaisin jonkin sortin ampeerimittarin josta voit todentaa latausvirran. Ledi palaa melko varmasti katulampunkin voimalla.

--- Lainaus päättyy ---

Siinähän on muutaman ledin näyttö, joka näyttää latauksen suuruuden.
Kerran kun mittaa yleismittarilla, tietää tarpeeksi.

Teukka-74:
Juu, totta tuokin. Itsellä on näytöllinen säädin ja sitä on välillä tullut seurattua niin siksi ehdotin mittaria. Kulutus liene kuitenkin se tärkein tieto.

jak900:
Hienosti tuo honkkarin paketti nyt paukutti akut täyteen paisteessa kotipihalla, eiköhän tuolla reissuun kelpaa lähteä  Thumb

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jak900 - 15.07.2017     kello on 21:26 ---Hienosti tuo honkkarin paketti nyt paukutti akut täyteen paisteessa kotipihalla, eiköhän tuolla reissuun kelpaa lähteä  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Antaako tuo säädin aikuisten oikeasti Etelä-Euroopan auringossa tuon 8 amppeeria latausta.
Eihän tuo nyt älyttömän ylihintainen ole Eurooppalaiseen tarjontaan verrattuna .
Honkkarin Klubiin liittymällä vielä 10% alennusta ja laitteet saa heti Seinäjoelta tai ilimaseks postin kautta.
Meinasin jo tilata mutta sain piätettyä kun ei antanu sitä alennusta verkkokaupassa.
Niin ja vaikka olen tätä ketjua seurannut aika monesti niin vielä kysyisin jotta
mitä minä sitten voisin seurata ja minkä tähen tuosta digitaalimittaristaverrattuna tuohon halvempaan säätimeen.

Jos nyt tähänkin sarjaan vertaa niin mitä minä en ymmärrä jos ennemmin haen Honkkarista Seinäjoelta melkein vastaavat . No kattokiinnikkeet joudun tekeen itse ja niin teenkin koska Dusaton katolla on kattotelineen kiinnikkeet ettei tarvi turhia reikiä porailla.

Mautoilija:
Paneeli määrää virrantuoton. 20A näyttäisi olevan nimellisvirta. Jos paneeli tuuppaa tarpeeksi, ei 8A ole ongelma.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View