Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 16.08.2015 kello on 18:54 ---Ainakin tämä käy:
http://www.thermosun.fi/SolarXon-ES-100P-W-monikidepaneeli
--- Lainaus päättyy ---
Pähkäilen vielä tuota kokoa, josko sittenkin 50 W paneeli, tarkoitus on käyttää ledivaloja ja varmistaa Truman pysyminen käynnissä puskassa ollessa. 50 pysyisi ehkä paremmin ehjänä katolla kuin pitkä 100
Leader dog:
Ota isoin mitä sopii, taivaalta tulee energiaa vain rajoitetusti ==> isompi parempi.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.08.2015 kello on 18:28 ---Tästä olisi kiva saada vähän enemmän tietoa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Valaisin, liiketunnistin, hämäräkytkin oli oma yksikkönsä. Aurinkokenno parin metrin kaapelin kanssa omansa. Valaisimen sai asentaa mieleisensä kohtaan ja kennon korkeintaan parin metrin päähän. En kytkenyt kennoa valaisimeen, vaan otin 12V mökin järjestelmästä. Tuloksena savut. Napaisuus oli oikea.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 16.08.2015 kello on 22:33 ---Ota isoin mitä sopii, taivaalta tulee energiaa vain rajoitetusti ==> isompi parempi.
--- Lainaus päättyy ---
myös minä olen 100% tätä mieltä, ose. Thumb Thumb Thumb
Kyllä se paneli katolla kestää. Täällä on paljon kulkimia joiden katoilla on isoja paneleita.
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.08.2015 kello on 10:05 ---myös minä olen 100% tätä mieltä, ose. Thumb Thumb Thumb
Kyllä se paneli katolla kestää. Täällä on paljon kulkimia joiden katoilla on isoja paneleita.
--- Lainaus päättyy ---
Täältä Thumb myös isomman paneelin puolesta Thumb
Ehottomasta 100w eikä 50w
Tässä 100w minkä laitoin edelliseen kulkimeen
Ei se mikään hullun iso ole ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta