Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (360/534) > >>

Aakku:
^Mulla tuo kulkimen oma SOC mittari poistuu käytöstä auton käydessä...

Siinä vaiheessa, kun auton sammuttaa ja ottaa kuluttajia käyttöön huviakausta, niin SOC palkki alkaa näyttämään lukemaa hetken kuluttua.
Aluksi tuota kummastelin, mutta nyt se tuntuu järkevältä. Mittari poistuu käytöstä silloin, kun se ei näytä järkeviä.

Tuo säätimen lisänäyttö näyttää mitä sattuu huvittamaan.

ktako:
Lähtiessä tänään kahden vuorokauden paneelilatauksen jälkeen soc 38% Ajoa oulusta kruununhelmen kautta vieremälle ja auto roikkaan. Muutaman tunnin jälkeen Kappas vaan soc nyt 91%. eikö tuo auton laturi mulla lataa hupeja kunnolla?  No  ota tuosta selvää. pää asia että akut on täynnä Thumb Nyt aamulla soc 91% ja auto edelleen roikan perässä . Akkukuormitusta ei pitäisi olla ollenkaan. Näyttää siltä, että  paneelien  tuottaessa virtaa soc arvo putoaa? no, tällaista havaintoa.

Teukka-74:
Mulla kanssa tuo SOC arvo heittelee ja sompaa miten sattuu. Silloin kun akut on varmasti täynnä, on arvo 100.
Kuormaa ei mulla mene säätimen läpi eli on vain lataava.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 12.08.2015     kello on 16:18 ---Mulla kanssa tuo SOC arvo heittelee ja sompaa miten sattuu. Silloin kun akut on varmasti täynnä, on arvo 100.
Kuormaa ei mulla mene säätimen läpi eli on vain lataava.

--- Lainaus päättyy ---
käytä vc asetusta jos ei kuorma säätimestä

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 12.08.2015     kello on 17:18 ---käytä vc asetusta jos ei kuorma säätimestä

--- Lainaus päättyy ---
vc asetus?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View