Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 27.05.2015 kello on 15:27 ---Oletteko vahanneet kennoja? Taittuuko valo vahauksen vuoksi? Pysyisi ainakin siistinä
kun vaha ohjaa pölyt pois.
--- Lainaus päättyy ---
Miten olis "5sateesta", jota tuulilaseissa käytetään. ;) Ai dealerdog siitä jo näköjään mainitsi. Sitä minä laittaisin, on tautisen hyvä aine tuulilasissakin.
Leader dog:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 29.05.2015 kello on 17:39 ---Miten olis "5sateesta", jota tuulilaseissa käytetään. ;) Ai dealerdog siitä jo näköjään mainitsi. Sitä minä laittaisin, on tautisen hyvä aine tuulilasissakin.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, samaa nestettä. Omani Rain-X:n toin alunperin Canadasta, "vahattiin" sillä lentsikan tuulilasit, mutta se soveltuu vain lasiin, ei muoviin lainkaan.
Tuohan pysyy lasissa hyvin jos ei turhaa pyyhkijöillä sitä hinkkaa ja vesi lähtee tuulin viimasta hyvin pois ja näkyvyys on hyvä vaikka kuinka satais.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 29.05.2015 kello on 17:37 ---Oliko paneelin "lasi" lasia vai Polygarbonaattia tms..?.
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Minusta se tuntui ainakin lasilta. Sellainen kirkas kilahdus, kun siihen varovasti kopauttaa. Tuskin muoviseokset olisivat vuosien jälkeen niin kristallin kirkkaita.
Leader dog:
Kylläpä lasissa on lasin ääni vaikka oikeaan Lexaniin vertaa, joten "viis sateesta" sinnekkin.
Teukka-74:
Minun ohutkalvopanelissa on lasipinta. Paksu sellainen. Eli 5sateesta on oiva idea Thumb Thumb Thumb Kiitti. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta