Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (321/534) > >>

Teukka-74:
Leader, näinpä . Floridan matkaa haaveillaan...Jes, aurinko paistaa ja wirtaa matkaa katolta akkuun.

Teukka-74:
Oletteko vahanneet kennoja? Taittuuko valo vahauksen vuoksi? Pysyisi ainakin siistinä
kun vaha ohjaa pölyt pois.

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 27.05.2015     kello on 15:27 ---Oletteko vahanneet kennoja? Taittuuko valo vahauksen vuoksi? Pysyisi ainakin siistinä

--- Lainaus päättyy ---

En ehtinyt "vahata" paneeleja, kun ne tulivat hieman käytetyn oloisia minulle tullessaan. Lähtivät eilen takaisin kotimaiselle myyjälle, josko seuraavat olisivat priimaa, mistä on maksettukkin.

Btw. Teukka, Avancis A-paneelien pinnat näyttää olevan lasia , joten ajattelin laittaa saman tapaista ainetta niiden pintaan kun on esim. Lexusen sivulaseissa ja lentokoneiden tuulilaseissa, täällä Suomessa sitä on kaupattu mm. "viis sateesta" nimisenä tuotteena, se hylkii vettä ja likaa, tosin tämä tarvikeliikkeiden aine ei ole läheskään niin kestävää kuin lentokoneissa ja Lexusessa. Ja jos paneelin pinta on ns."plexiä" niin ulkomailla lentokone tarvikkeena myydään Plexus nimistä tuotetta samaan tarkoitukseen.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 27.05.2015     kello on 15:27 ---Oletteko vahanneet kennoja? Taittuuko valo vahauksen vuoksi? Pysyisi ainakin siistinä

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen vahannut kennon samalla kun vahasin muutenkin katon....

Ei mitään käsitystä mistään valon taittumisesta. Ainakin tuli puhtaamman näköinen.

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 29.05.2015     kello on 17:07 ---Minä olen vahannut kennon samalla kun vahasin muutenkin katon....

Ei mitään käsitystä mistään valon taittumisesta. Ainakin tuli puhtaamman näköinen.

--- Lainaus päättyy ---

Oliko paneelin "lasi" lasia vai Polygarbonaattia tms..?.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View