Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (249/534) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 21.02.2014     kello on 16:38 ---Hah haa, mistä mulle tulee tunne että mjo kouluttaa tulevaa seuraavaa sähkögurua ettei ite tarvii aina vastata jokaiseen kysymykseen!!! :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
   No ei kai siitä ole kysymys,vaan kokemus tuo tietämystä määrättyihin asioihin ! Thumb

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 21.02.2014     kello on 16:38 ---Hah haa, mistä mulle tulee tunne että mjo kouluttaa tulevaa seuraavaa sähkögurua ettei ite tarvii aina vastata jokaiseen kysymykseen!!! :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Siitä ei ole kysymys, vaan kun rolli aloitti tuon aiheen niin pyysin tarkennuksia jotka hän tietää ja en itse halua jatkaa toisen aloittamaa keskustelua. Haluan vain, että tulee myös tekstiä jonka kaikki ymmärtää. Rolli on pätevä kaveri, ei häntä tarvitse mitenkään opettaa. Thumb Olemme joskus kohdanneetkin meillä ja keskustelleet usein puhelimessa eli hyvin tuttu ja mukava kaveri.

migel:
Totta! Mies kun tietää erittäin paljon monilta eri osaalueilta!!! Tunnen hemmon myös hyvin!

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 20.02.2014     kello on 21:51 ---passaako tämmönen selitys

--- Lainaus päättyy ---

Aivan mainio, Mitäs tapahtuu tuossa sarja Mppt kytkennässä jos toinen kenno jää varjoon?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Gahpir - 21.02.2014     kello on 20:47 ---Aivan mainio, Mitäs tapahtuu tuossa sarja Mppt kytkennässä jos toinen kenno jää varjoon?

--- Lainaus päättyy ---

Teho pienenee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View