Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 18.01.2014 kello on 18:07 ---Juurikin näin, eli ei siis mitään vetoja suoraan akun navoilta.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt mää en kyllä ymmärtänyt yhtään mitään...
Kaikki virta mulla ainakin alunperinkin jaetaan akun kautta sulakkeille ja sieltä eri kulutuspisteisiin. Erikseen sitten invertteriin suoraan akulta.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.01.2014 kello on 18:26 ---Nyt mää en kyllä ymmärtänyt yhtään mitään...
Kaikki virta mulla ainakin alunperinkin jaetaan akun kautta sulakkeille ja sieltä eri kulutuspisteisiin. Erikseen sitten invertteriin suoraan akulta.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä sä voit niin tehdä edelleen. Sen vehkeen tarkoitus on vaan suojata syväpurkaukselta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.01.2014 kello on 18:35 ---Kyllä sä voit niin tehdä edelleen. Sen vehkeen tarkoitus on vaan suojata syväpurkaukselta.
--- Lainaus päättyy ---
Jos nyt sen verran joku mua jeesais vielä ja kertois miten sillä kytkennällä sellainen syväpurkaus suojataan.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.01.2014 kello on 18:57 ---Jos nyt sen verran joku mua jeesais vielä ja kertois miten sillä kytkennällä sellainen syväpurkaus suojataan.
--- Lainaus päättyy ---
Diodi,jos laitteissa ei ole itsessään !
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.01.2014 kello on 18:57 ---Jos nyt sen verran joku mua jeesais vielä ja kertois miten sillä kytkennällä sellainen syväpurkaus suojataan.
--- Lainaus päättyy ---
haetaankohan tässä nyt sitä että paneelin johto säätimessä paneelin kohtaan
akun johto säätimessä akun kohtaan
ja viimiseen kohtaan säätimessä missä yleensä on lampun kuva niin siitä otetaan viirta
kaikkialle minne tarvitaan. eli ei oteta virtaa suoraan akulta
näin minä nyt olen ymmärtäny mitä tässä yritetään hakea
sitä en tiiä tuliko se nytkään selväksi
--- Lainaus --- Diodi,jos laitteissa ei ole itsessään !
--- Lainaus päättyy ---
tämä on se yksinkertasin vastaus ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta