Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ikkunapeite '89 ducatoon

<< < (2/3) > >>

88k5:
Näistä ikkunapeitteistä;

Kesäkäyttöön tarkoitettuja ovat - ja auringonpaahtelta suojaamiseen. Kylmän pitäminen ulkona näiden avulla on aivan nimellistä ja lämmön laskemista harakoille. Peltiohjaamossa on niin paljon eristämätöntä pintaa, että paljon parempaan tulokseen pääsee ulkopuolisella mahd. paljon peittävällä. Sisäpuolisten sijasta olen todennut ohjaamon/asunto-osan välisen termovälipeiton paremmaksi kylmältä suojaamisessa

lmc6400:
Kiitoksia mielipiteistä. Asunto-osan väliverho olisi varmasti fiksu juttu, täytyy varmaan sellaista ruveta askartelemaan kun alkuperäinen on jäänyt ilmeisesti jollekkin edelliselle omistajalle. Tuommoista ulkopuolista kunnon peitettä täytyykin harkita jos talvikäyttöä tulee enempi.

88k5:
Minä ostin yksi vuosi Lahden messuilta tämän valmistajan välipeiton;
http://www.hoverfin.com/Ikkunapeitot/

Vesseli:
Yhdessä autossani, nyt neljäs menossa, oli peitto, jota käytin tasan kerran. Minulle on riittänyt ohjaamon ja asunto-osan erottava lämpöverho. Kovilla pakkasilla olen kääntänyt auton lämmityslaitteen sisäilmakierrolle ja taitellut huovan verhon alareunaan ja hyvin on lämpö riittänyt. Minusta ohjaamon lämmittäminen yöaikana on turhaa haaskausta.

vmjt40:
"ohjaamon lämmittäminen on turhaa haaskausta"---mutta kun alden patterit on myös ohjaamossa, niin ilman ulkopuolista tuulilasin peitettä kondenssivesi virtaa haitaksi asti. Sitä kehittyy tuulilasiin ja sivuikkunoihin todella paljon, joten ainoa mahdollisuus on käyttää kunnollista ulkopuolista peitettä, niin pysytään kuivana. Tuo kondenssivesi alkaa kehittyä jo +5 ja sitä kylmemmässä lämpötilassa, joten eipä juuri ole vaihtoehtoa ulkopuoliselle peitteelle ;D  Onneksi muut ikkunat ovat kaksinkertaisia 8) 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View