Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mitä mieltä olette Yle- verosta?
sipu:
mä olen ainakin koko aikuisikäni maksanut luvat .. eli niin kauan kun olen omistanutkin tv / radion ..ja maksanut tv-lupamaksut aina viimiseen maksupäivään mennessä , jotta karhuakaan en ole asian suhteen saanut :D
ja muistan vielä senkin ajan , kun oli matkaradio ja sekin vaati luvan .. pidin sitä sen radion petterikotelossa , jossa se olis ollut heti näyttevissä sitä sit kysyttäessä ..
mut niin ei koskaan käynyt ... :)
K.E.V:
Samoin olen maksanut itse. Kuulin tuossa lausahduksen "Mikäli kaikki olisi maksaneet lupamaksunsa oikein, ei olisi tullut tarve muuttaa rahoitusta" Pitäneekö paikkansa ?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.12.2011 kello on 10:12 ---Tästä asiasta taitaa suurimman porun nostaa hesari ja ns. lupamaksupinnarit. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ja ne perheet, joissa on kaksi vähintään keskituloista palkansaajaa. Tai eläkkeen-.
Viisikymppiä lisää siis. Nyt on kyllä syytä Ylen tarjonnan parantua.
Jos jotain hyvää, niin nyt joutuvat maksamaan nekin, joilla ei ole televisioita (kielettyä tai muuten vaan ei ole...), mutta käyttävät Ylen nettipalveluita senkin edestä.
sipu:
nyt se on varma ..
kaik kansa on verolle pantava ..
jotta yle-vero tulee maksuun v 2013
saa vain nähdä , kuinka paljon se vero on
v.2015 ...heitän lonkalta tuplat per maksaja :o
Pekka:
Lupamaksupinnareita ( 250.000 kpl ) ja tv-maksutarkastajia ( muutama sata? ) harmittaa varmaan eniten.
Aika monella myös maksu laskee ja oikeasti tulottamat pääsee siitä kokonaan.
Siitä miten vero nousee aikaa myöten, päätetään aina kun käydään äänestämässä eduskuntavaaleissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta