Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?

<< < (10/92) > >>

virpimu76:
Eipä vaikuta  :laugh:  :laugh: Ukko tankkaa munkin biilit  :-[ ai nii ne on bensalla........... .. No a-kulkine tiissulilla ja seisoo ny ko ei tarvi  mutt pakkohan sitä on liikkua..en ala käveleen 13 km kiskurikauppaan :blank:  ihan samanlailla liikutaan  ko taloauto otetaan taas liikenteeseen :laugh:     

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  7.12.2014     kello on 20:49 ---Ei kai tässä eilen kukaan muuta kehunut kuin niitä meidän ukkeja ja mummoja, isiä ja äitejä jotka antoivat meille tämän eilisen juhlan. En muuten katsonut noita Linnan Juhlia vaikka muuten Itsenäisyyttä juhlinkin.

--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin.  Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  7.12.2014     kello on 20:30 ---Ja kuten jotkut tekevät, työajot ja omat ajot on helppo sekoittaa keskenään niin monelle tuo ajaminen onkin jo extrahalpaa, yhteiskunta maksaa.

--- Lainaus päättyy ---
Työajot ja työmatka-ajot lienevät eri asia.
Mulla työmatka-ajoa tulee 150km päivä. Millään muulla ei pääse kuin omalla autolla. Tai kyllä bussillakin pääsis, mutta matka kestäis kaks päivää. Fillarilla en jaksa polkea moista matkaa.
Työmatkavähennyksen omavastuu nousee ensi vuonna 600€ ->750€, eli tuli siitäkin lisää kulua. Kattoraja on niin alhaalla, että loppuvuodesta kuljetaan sitten ilman mitään vähennyksiä. No ei ne vähennykset muutenkaan mitään kuluja kata.

Oma vika tietty. Miksi pitää asua jossain korvessa. Välillä tuumailin talviasuttavasta retkuiluautosta. Sillä kun lähtisi maanantaina ja leiriytyisi työmaalle. Olisi lyhyt työmatka. Viikonlopuksi sitten kotiin. Ei vain tuntunut hyvältä ajatukselta sekään.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  7.12.2014     kello on 20:30 ---Ja kuten jotkut tekevät, työajot ja omat ajot on helppo sekoittaa keskenään niin monelle tuo ajaminen onkin jo extrahalpaa, yhteiskunta maksaa.

--- Lainaus päättyy ---
Kellä on kellä ei, en minä ainakaan uskalla kirjanpitäjälle kiikuttaa diesel kuitteja Serbiasta tms. Ajelen lisäksi nuo työajot pakulla ja omat toisella.
Ai kun osuikin heittosi sopivasti minun edellisen perään  :-*

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.12.2014     kello on 21:45 ---Kellä on kellä ei, en minä ainakaan uskalla kirjanpitäjälle kiikuttaa diesel kuitteja Serbiasta tms. Ajelen lisäksi nuo työajot pakulla ja omat toisella.
Ai kun osuikin heittosi sopivasti minun edellisen perään  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Meillä kyllä löytyy kirjanpidosta erinäisiä kuitteja tuoltakin päin. Hyvin perusteltuja ja missään nimessä matkakuluja ei voi mitenkään veloittaa kun olemattoman osan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View