Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?
Jukkapoika:
--- Lainaus käyttäjältä: Team Ahma - 24.11.2018 kello on 11:34 ---Tänä aamuna heti rajan ( siis valtakunnan-, ei kehäkolmosen) itäpuolella diesel 0,68€/ litra. Ostin täyden tankin, 170 litraa.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se...... ihanan halpaa Thumb Mutta ei viitsi itse alkaa ainakaan toistaiseksi tankkausmatkailua harrastamaan kun disua saa kotiin tuotuna 1€ litra.
K.E.V:
Ja kaikki muutkin saa tai asuu rajalla.... Oletettavasti otsikko käsitteli muuta kuin omaa kehua ::)
Arska:
Joo eipä nuo tankkaus matkat ainakaan mulle ole kauhean edullisia vaikka maksaa 0,60 litra. Ajomatka 140 km , aikaa menee 2,5-5 tuntia. Niin jos omalle ajalle laskee tuntipalkkaa niin ei siinä mitään tienää. Harrastus tää on mulle, kaiketi jo yli 20v. Tankkaamassa idässä käynyt.
jip59:
Maalla ja syrjässä asuvana on otettava vastaan mukisematta se hinta minkä polttoaineesta pyydetään. Muutamien senttien litrahintojen eron takia ei muiden ajojen puuttuessa kannata +40km ajoja seuraavalle asemalle ajaa. Tänään katselin että Volvon tankki oli vähissä ja kylän kylmäasemalla dieseli 1.54€. En tankannut kun ihmisten ilmoille vielä pääsi. Seinäjoella sitten täytin tankin hintaan 1,43€. Meikäläiselle tuo oli nippa nappa alle euron tankillisella joten ei kai järkevää jos ei olisi tarve sentin perään lähteä.
Jukkapoika:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.11.2018 kello on 22:35 ---Ja kaikki muutkin saa tai asuu rajalla.... Oletettavasti otsikko käsitteli muuta kuin omaa kehua ::)
--- Lainaus päättyy ---
On se vaan edullista ajoa kun auton verot vuodessa 78€ ja polttoaine maksaa €uron litralta. Mitä ne ihmiset valittaa että Suomessa on autoilu muka kallista?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta