Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Dieselin hinta nousee, miten se vaikuttaa autoiluusi dieselkulkineella ?

<< < (22/92) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.12.2014     kello on 16:57 ---Tässä muutama päivä yli 2kk vanhan auton mittarilukema ;D

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

On auto ainakin tarpeen, ei siinä auto paljoa kerkiä jäähtymään ja kilsoja tulee kuin maaseudulla taksiin konsanaan.

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 10.12.2014     kello on 15:50 ---Fiiuu 2,5  vm 89   A-autovero n.400,-/vuosi      kuluttaa n.8l / 100km Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Jos mä olen oikein ymmärtäny että teillä on alkoviauto, niin olette todellisia teidentukkoja jos kasin kulutuksella meette ;D Kyllä vanha fiiu vie tuon kasin satkulle jo autojunan kyydissä, tahi si se o joku ihmevekotin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 10.12.2014     kello on 20:29 ---Jos mä olen oikein ymmärtäny että teillä on alkoviauto...

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se ollut pakettiauto tuo Fiat ?

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 10.12.2014     kello on 20:29 ---Jos mä olen oikein ymmärtäny että teillä on alkoviauto, niin olette todellisia teidentukkoja jos kasin kulutuksella meette ;D Kyllä vanha fiiu vie tuon kasin satkulle jo autojunan kyydissä, tahi si se o joku ihmevekotin.

--- Lainaus päättyy ---

Ukkoin nuin väitti joten en käy vastaan inttään hälle.....aikas tarkka kun menoista on..
Ja Vtunko väliä jos 80 mennään  stana aina siitä ohi pääsee :laugh:

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.12.2014     kello on 20:38 ---Eikös se ollut pakettiauto tuo Fiat ?

--- Lainaus päättyy ---

On siitä täällä jossain ketjussa kuva....se mikään paketti ole ihan ehta a-auto :blank:  fiat ducato  hobby  vttu se oliki vm 88  no se ja sama..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View