Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Paras hetki

<< < (2/2)

Arska-k:
Viime vuoden kesällä nsimmäinen reissu rajan yli Norjaan karavanariuuden alussa sekä myös perheen kanssa. Itsellä kerrat jo kymmenissä, mutta tuo jäänyt mieleen hyvässä ja pahassa.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 10.12.2011     kello on 22:57 ---Minulla on pitempi veneily tausta kuin vaanailu, niin tuolla Hailuodossa...

--- Lainaus päättyy ---

Kokemus on tuttu, mutta yleensä on Marjaniemessä nukuttu. Aikaa on jo vierähtänyt melkoisesti.

Mulla se pitkä tausta on reppureissuilta ja suurempi osa hienoista hetkistä sieltä. Usein ne parhaat kokemukset vaanariajaltakin on kaukaa vaunulta; harvoin alueella niin hienoa on, mutta päiväretkillä senkin edestä.

iso-juuso:
Kun kaikki tuntuu kirjoittavan kesäjutuista, niin minä kirjoittelen sitten talvi ;)

Yksi paras hetki jonka muistan kun aiemmalla vaunulla olin arki-iltana vaunulla yötä kausipaikalla, ja pakkanen kiristyi -20 asteeseen. Ilmanala oli sellainen, että sellaista jäähileistä kuuraa alkoi muodostua - aamulla oli teltan narut paksut kuurasta - ja nuo jäähileet vaunun pinnalla kuuluivat. Olin nukahtamassa, ja taustalta kuului sellaista "enkelipölymäistä" pientä ääntä.

Nykyisellä vaunulla jouluaamuna olin herännyt tavalliseen tapaani aikaisin. -28 astetta näytti ulkomittari, vaunun pöydällä kynttilä, istuin katselemassa ikkunasta kun päivä alkoi valaistua, ja kireässä pakkaskelissä yksittäisiä lumihiutaleita leijaili tyynessä kelissä.

On minulla hyviä kesämuistojakin, mutta jos nyt nämä vaihtelun vuoksi ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View