Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kiinnostava dokumentti

(1/6) > >>

99:
Tänään tuli dokumentti joka valottaa laitteiden lyhytikäisyyttä. Itseäni alkoi ärsyttämään, varsinkin kun tajusin että olen myös uhri (mm.ex-printterini teki juuri kuten dokumentissa)  >:(

Dokumentti on nähtävissä YLE areenassa: http://areena.yle.fi/video/1300049115642

aaoulusta:
se on tuo kun määrä korvaa laadun ja korjaaminen on liian kallista esim tv maksaa 600e ja 5v.n päästä menee joku komponentti rikki! jos ei ole lähipiirissä korjaajaa niin kalliiksi tulee ( jos et vie amiksen tv korjaukseen jos on paikkakunnalla) tai dikikamera/video....kulutusta sehän pitää rattaat pyörimässä ::)

Ossi66:
En vielä kerennyt katsoa tuota ohjelmaa, mutta hieman aihetta sivuten.
Tutkailin sunnuntaina, kannattaisiko vanhan läppärin akkua kennottaa uudelleen, kun ei pidä enää virtaa edes kymmentä sekuntia vaikka on Li-ion akku.
Selvisi ettei kannata. Osassa läppäreiden akuista on sisällä flash-muisti, johon kirjataan latauskertojen määrä. Kun laskuri tulee täyteen akku on romu ja edes uudelleen kennottamalla ei toimi kun on "loppuunkäytetty".
mun mielestä tuommonen fiitseri on tehty vain siksi, kun akku menee "entiseksi", useimmin on kannattavampaa hankkia uusi kone kuin uusi akku.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.12.2011     kello on 22:41 ---mun mielestä tuommonen fiitseri on tehty vain siksi, kun akku menee "entiseksi", useimmin on kannattavampaa hankkia uusi kone kuin uusi akku.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä tuo dokkari juurikin käsittelee. Per***stä sanoisin >:(

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  6.12.2011     kello on 22:41 ---En vielä kerennyt katsoa tuota ohjelmaa, mutta hieman aihetta sivuten.
Tutkailin sunnuntaina, kannattaisiko vanhan läppärin akkua kennottaa uudelleen, kun ei pidä enää virtaa edes kymmentä sekuntia vaikka on Li-ion akku.
Selvisi ettei kannata. Osassa läppäreiden akuista on sisällä flash-muisti, johon kirjataan latauskertojen määrä. Kun laskuri tulee täyteen akku on romu ja edes uudelleen kennottamalla ei toimi kun on "loppuunkäytetty".
mun mielestä tuommonen fiitseri on tehty vain siksi, kun akku menee "entiseksi", useimmin on kannattavampaa hankkia uusi kone kuin uusi akku.

--- Lainaus päättyy ---
  Minulla on Aserin koneesta akku sökönä,kestää kymmenen sekunttia,uusi akku maksaa noin 200€,kai se pitää ostaa !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View