Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

CAMPER - uusi matkailuajoneuvojen erikoislehti ilmestyy 11.1.2012

<< < (8/13) > >>

perho-ukko:
 Tulihan tuo,saman toistamista,herrojen herkut köyhän unelmat ! ;D

K.E.V:
Eipä oo näkynyt, eikä väliäkään vaikkei tule

Turhan Höpöttäjä:
Nelos numeron laittoivat tätä uutta lehteä. Esittelyssä intekroitu Kabe 810. Kertovat että se on erinomainen auto kahdelle hengelle. Monellekkohan immeiselle lie minun -70:lla väsäämä Taunus-Transit ollut. Kyllä me siihen sovittiin emännän kanssa, kaksi muksua ja kaksi Pyreneitten koiraa.  ;D ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.04.2012     kello on 19:58 ---Nelos numeron laittoivat tätä uutta lehteä. Esittelyssä intekroitu Kabe 810. Kertovat että se on erinomainen auto kahdelle hengelle. Monellekkohan immeiselle lie minun -70:lla väsäämä Taunus-Transit ollut. Kyllä me siihen sovittiin emännän kanssa, kaksi muksua ja kaksi Pyreneitten koiraa.  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Pääsinpä taas "näpäyttämään",Fiilis on vanhenpi ,kuin sinulla !!! ;D ;D ;D

Alan:
Mulla on kuusimetrinen, joka on mainio neljälle, ja sopisi sinne hurtta tai kaksikin, vaan en ota!

Nojatuoleja ei ole. Tänään luin Hesarin mainoksesta, että jossain Adrian vaunussa on.  :o

Mutta jokainen tyylillään... mulle matka-auto (ja ennen vaunu) on askel teltasta parempaan, ei tarvi olla samanlainen kuin kotona tai varsinkaan parempi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View