Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Uusi perheenjäsenjäsen
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 4.12.2011 kello on 17:35 ---Juu meinaa nousta vaan karvat pystyyn, kun nostetaan ns. ihimisen tasolle, eläimet erkiseen :-[ Jokaine tyylillään mulle se on pentu ja se. ;) Onnittelut vaan. ;) Ja ihimisen vauva on mulle vauvva vaikka on kohta parin päivän ikänen onki!!! :D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä,mulle eläin olkoon kuinka pieni ja suloinen tahansa on eläin.Kyllä ihminen ja hänen jälkikasvunsa minun asteikollani pysyy eläinten yläpuolella.Tosin itsekkin syyllistyn koiramme liialliseen "lellimiseen".
sipu:
oiskos tämä vauva asia
hiukkasen niin , et
me naiset pidetään
noit eläimii vauvoinamme
noiden oikeiden ihmisvauvojen puuttuessa ?
tai mä ainakin pidän .. on heittii
niin kiva paijata ja lellii :)
MatsOnni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 4.12.2011 kello on 18:18 ---oiskos tämä vauva asia
hiukkasen niin , et
me naiset pidetään
noit eläimii vauvoinamme
noiden oikeiden ihmisvauvojen puuttuessa ?
tai mä ainakin pidän .. on heittii
niin kiva paijata ja lellii :)
--- Lainaus päättyy ---
Meidän miniä on sieltä Turun puolesta, ja hän kun soittaa ja puhuu päivän tapahtumista niin useinkaan ei tiedä puhutaanko koiran vai lasten tekemisistä kun kaikki on "HÄN". ;D
Vaikka kotieläimet olisivat se, ei suinkaan tarkoita että niitä arvostettaisiin yhtään vähemmän. Ihan murrealueesta kiinni kummin puhuttelee.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 4.12.2011 kello on 18:31 ---Meidän miniä on sieltä Turun puolesta, ja hän kun soittaa ja puhuu päivän tapahtumista niin useinkaan ei tiedä puhutaanko koiran vai lasten tekemisistä kun kaikki on "HÄN". ;D
Vaikka kotieläimet olisivat se, ei suinkaan tarkoita että niitä arvostettaisiin yhtään vähemmän. Ihan murrealueesta kiinni kummin puhuttelee.
--- Lainaus päättyy ---
ihanaa mul onki hengenheimolainen .. terkkuja sinne minijälle vain :)
migel:
Kyl meijän perheessä elukat on arvoasteikolla korkealla ja selkeitä perheenjäseniä. Ostetaan hyvää raakaliharuokaa heille ja syötetään tarkasti ruoka-aikana.
Olen hyvin usein törmännyt v...maiseen ihmiseen, mutten vielä kertaakaan v...maiseen eläimeen!!! :D :D :D
t miggels giggel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta