Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uusi perheenjäsenjäsen

<< < (5/11) > >>

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs -  4.12.2011     kello on 17:35 ---Juu meinaa nousta vaan karvat pystyyn, kun nostetaan ns. ihimisen tasolle, eläimet erkiseen  :-[ Jokaine tyylillään mulle se on pentu ja se.  ;) Onnittelut vaan.  ;)  Ja ihimisen vauva on mulle vauvva vaikka on kohta parin päivän ikänen onki!!!   :D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä,mulle eläin olkoon kuinka pieni ja suloinen tahansa on eläin.Kyllä ihminen ja hänen jälkikasvunsa minun asteikollani pysyy eläinten yläpuolella.Tosin itsekkin syyllistyn koiramme liialliseen "lellimiseen".

sipu:
oiskos tämä vauva asia
hiukkasen niin  , et
me naiset pidetään
noit eläimii vauvoinamme
noiden oikeiden ihmisvauvojen puuttuessa ?
tai mä ainakin pidän .. on heittii
niin kiva paijata ja lellii   :)

MatsOnni:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu -  4.12.2011     kello on 18:18 ---oiskos tämä vauva asia
hiukkasen niin  , et
me naiset pidetään
noit eläimii vauvoinamme
noiden oikeiden ihmisvauvojen puuttuessa ?
tai mä ainakin pidän .. on heittii
niin kiva paijata ja lellii   :)

--- Lainaus päättyy ---

Meidän miniä on sieltä Turun puolesta, ja hän kun soittaa ja puhuu päivän tapahtumista niin useinkaan ei tiedä puhutaanko koiran vai lasten tekemisistä kun kaikki on "HÄN".  ;D

Vaikka kotieläimet olisivat se, ei suinkaan tarkoita että niitä arvostettaisiin yhtään vähemmän.  Ihan murrealueesta kiinni kummin puhuttelee.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  4.12.2011     kello on 18:31 ---Meidän miniä on sieltä Turun puolesta, ja hän kun soittaa ja puhuu päivän tapahtumista niin useinkaan ei tiedä puhutaanko koiran vai lasten tekemisistä kun kaikki on "HÄN".  ;D

Vaikka kotieläimet olisivat se, ei suinkaan tarkoita että niitä arvostettaisiin yhtään vähemmän.  Ihan murrealueesta kiinni kummin puhuttelee.

--- Lainaus päättyy ---

ihanaa mul onki hengenheimolainen .. terkkuja sinne minijälle vain  :)

migel:
Kyl meijän perheessä elukat on arvoasteikolla korkealla ja selkeitä perheenjäseniä. Ostetaan hyvää raakaliharuokaa heille ja syötetään tarkasti ruoka-aikana.

Olen hyvin usein törmännyt v...maiseen ihmiseen, mutten vielä kertaakaan v...maiseen eläimeen!!! :D :D :D

t miggels giggel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View